ויראלי

דרמה לקראת האירוויזיון: מפגינים נגד ישראל התפרצו להופעה במאלמו

רגע לפני חצאי הגמר של אירוויזיון 2024: דרמה ענקית התרחשה בהופעה של זוכת האירוויזיון, קונצ'יטה וורסט, בכפר האירוויזיון שבמאלמו, הניפו דגלי פלסטין וקראו: "להפסיק לרצוח פלסטינים בעזה". כך האירוע המכוער הסתיים
מערכת ice |  1
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11, vecteezy)
אחרי חודשים רבים של ציפיות ובעיקר סערות סביב השתתפותה של ישראל, אירוויזיון 2024 יוצא הערב (שלישי) לדרך עם חצי הגמר הראשון של התחרות, כאשר עדן גולן תחכה בקוצר רוח לתורה, כשתעלה ביום חמישי להופעה בחצי הגמר השני.
אלא שהרוחות בעיר המארחת של האירוויזיון בשבדיה, מאלמו, סוערות במיוחד, ועל רקע הסכנה הממשית לפגיעה בישראלים, הפגנות ענק ואף פיגועי טרור, דרמה גדולה התרחשה אתמול בעיר האנטישמית ביותר באירופה, כאשר מפגינים פרו-פלסטינים התפרצו להופעה של זוכת האירוויזיון, קונצ'יטה וורסט, בכפר האירוויזיון שבעיר.
 
על פי דיווח ב-N12, אותם מפגינים ממש פרצו להופעה ויצאו בקריאות נגד ישראל, תוך שהם מנופפים בדגלי פלסטין וקוראים: "להפסיק לרצוח פלסטינים בעזה". קונצ'יטה וורסט, מלכת הדראג המפורסמת, התעלמה לחלוטין מכל הסיטואציה שנוצרה סביבה על הבמה, והמשיכה את ההופעה כאילו לא קרה שום דבר. בסופו של דבר, המפגינים, שהבינו שלא מתייחסים לפרובוקציה המכוערת שהם יצרו בכפר האירוויזיון, השתתקו והתפנו מהמקום.
כזכור, לאחרונה המטה לביטחון לאומי (מל"ל) הודיע כי אזהרת המסע למאלמו שבשבדיה הוחמרה לישראלים. על פי הודעת המל"ל: "יש חשש מבוסס כי גורמי טרור ינצלו את המחאות והאווירה האנטי ישראלית על מנת לממש פגיעה בישראלים שיגיעו לאירוויזיון. ההפגנות מתרחשות על בסיס שבועי וכוללות לעיתים התלהמות, קריאות לפגוע ביהודים, ישראלים, שריפת דגלי ישראל ועוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם עושים לנו פרסום טוב (ל"ת)
    דובי 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור