ויראלי

דרמה באירוויזיון: גיא הוכמן הותקף ע"י מפגינים - ועוכב לחקירה

הקומיקאי גיא הוכמן הגיע לעודד את עדן גולן באירוויזיון 2024 במאלמו שבשבדיה, ונתקל במפגינים פרו פלסטיניים שירקו עליו ותקפו אותו. בהמשך, עוכב לחקירה על ידי שוטרים מקומיים רק בגלל שהגיע עטוף בדגל ישראל. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
גיא הוכמן באירוויזיון (צילום יחצ)
אחרי חודשים רבים של ציפיות ובעיקר סערות אנטישמיות בלתי פוסקות, חצי הגמר של אירוויזיון 2024 במאלמו שבשבדיה, העיר האנטישמית ביותר באירופה, יצא אתמול (שני) לדרך, כאשר עדן גולן, הנציגה של ישראל, תעלה על הבמה בשבדיה ביום חמישי, רגע לפני הגמר הגדול שייערך בשבת.
מי שהגיע על מנת לעודד את עדן גולן הוא הקומיקאי גיא הוכמן, שנחת אמש במלאמו בירת שוודיה לתמוך בעדן גולן באירווזייון וליצור תוכן ציני וציוני, כמו שרק הוא יודע.   זמן קצר לאחר ששהה במתחם כפר האירוויזיון וחווה אלימות מילולית ויריקות ממפגיני פלסטין כשעליו דגל ישראל, הגיעה הדרמה האמיתית באמת.
 
הוכמן, שהגיעה עטוף בדגל ישראל, עוכב על ידי שני שוטרים מקומיים רק בגלל שהגיע עם דגל ישראל, זאת על אף אלפי דגלי פלסטין שהונפו באזור. לטענתו של הוכמן, שני השוטרים שעיכבו אותו לחקירה הבהירו לו שזה לא המקום לדגלי ישראל וליהודים על אף דגלי פלסטין שהונפו במקום וליוו אותו החוצה במטרה להוריד פרופיל. צפו בתיעוד של הוכמן מעוכב על ידי השוטרים:
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה