ויראלי

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בדרך לקאמבק? הפגישה הדרמטית נחשפת

אחרי הקרע הגדול והפרידה הרועשת מהתוכנית המשותפת שלהם בקשת 12 שבה כבר חיים לוינסון משמש מחליף ל'קוסם', אופירה אסייג ואייל ברקוביץ׳ נפגשו במפתיע בבית קפה בתל אביב. עדי ראיה דיווחו שאייל ניגש אל אופירה וחיבק אותה והיא לא התרחקה
מערכת ice |  2
אופירה וברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
הסוף של הסכסוך המתוקשר בין אופירה אסייג לשותפה הטלוויזיוני והרדיופוני לשעבר, אייל ברקוביץ', הגיע לסיומו אחרי שנראה היה שאין אפשרות להציל את המצב? השאלה שרבים שאלו היא האם במפגש ביניהם הם בכלל יפנו או יברכו אחד את השנייה ויתעניינו זה בשלום זה, אבל אחרי שפעם הקודמת נרשמה התעלמות הדדית, היום (חמישי) קרה דבר אחר ומפתיע.
על פי פרסום של ערב טוב עם גיא פינס, אחרי הקרע הגדול והפרידה הרועשת מהתוכנית המשותפת שלהם בקשת 12 שבה כבר חיים לוינסון משמש מחליף ל'קוסם', אופירה אסייג ואייל ברקוביץ׳ נפגשו במפתיע בבית קפה בתל אביב. עדי ראיה דיווחו שאייל ניגש אל אופירה וחיבק אותה והיא לא התרחקה.
 
אסייג וברקוביץ' נפרדו כזרו אחרי 18 שנים של קריירה שבנו יחד והתחילה מזמן ברדיו, בפעם האחרונה כשהגיעו לאותו המקום בחתונת בנם של אלונה ואלי ברקת, גיא שנישא לבחירת ליבו מאיה לייזרוביץ׳ במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, ההתעלמות הורגשה מאוד.
על פי TMI, ברקוביץ הגיע מלווה בזוגתו שרון כהן לחתונה, בעוד אופירה אסייג התלוותה לחתונה עם חברתה הטובה אירית רחמים. ברקוביץ' ואסייג ישבו כל אחד בשולחן בנפרד מרוחק מאוד כדי לא ליצור אפילו קשר עין.
 
מצד אחד, ברקוביץ', הרכש החדש של רשת 13 ישב עם זוגתו ומספר כדורגלנים אחרים ומהעבר השני אסייג ואירית רחמים ישבו בשולחן אחר ובין השניים נרשמה התעלמות: ״לא אמרו שלום אחד לשנייה כל אחד היה עסוק בעצמו״.
גם רחמים הזדמנה לפגוש את האקס עמוס לוזון באירוע, רגע אחרי שהגיעו לעמק השווה. עוד היו בחתונה הזוג החדש ירדן הראל ויוסי יהושוע, סילבן שלום, ניר ברקת, ג'קי בן זקן, ברק אברמוב, גיא לוזון ואשתו דנה, אבי לוזון, רותם חטואל, מקסימו לוי ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    2 הזויים דרמטיים יותר ממני בגיל 14
    ... 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אני צריך להמשיך לראות את הפוסטמה הזאת כל שישי. לא נותנת לאףמראיין לדבר, צוחקת בקולי קולות. תביאו כבר אנשים נורמליים
    סגור
  • 1.
    עלוב פוגש עלובה ואז כל המדינה עולבת בשני העלובים האלה (ל"ת)
    פטריוט 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור