ויראלי

רביב דרוקר: "המהלך של בלאק קיוב דוחה"

מגיש "המקור" מתייצב לצד "עובדה" של המתחרה קשת, אחרי שבית המשפט בלונדון אישר צעד ראשיתי בהליך שיקבע אם התביעה של חברת המודיעין העסקי נגדה תידון. מיקי רוזנטל צייץ "אסור להשאיר את עובדה להתמודד לבד"
איתי פת-יה |  11
אילנה דיין, רביב דרוקר (צילום טוויטר כאן 11, ויקיפדיה)
רביב דרוקר יוצא להגנת "עובדה", אחרי שהתקדמות ראשונית נרשמה בעניין התביעה שהגישה בלאק קיוב נגד התכנית. לאחר שהאחרונה תבעה בבריטניה את תכנית התחקירים ב-15 מיליון פאונד, בית המשפט בלונדון נתן בשבוע שעבר אור ירוק להליך שיקבע בהמשך אם התביעה אכן תידון.
מגיש "המקור" יצא להגנת התכנית בטוויטר וכתב "המהלך של בלאק קיוב מכוער ודוחה. כל מטרתו היא להרתיע את 'עובדה' וכל עיתונאי אחר מלפרסם דברים על בלאק קיוב. אין שום סיבה עניינית לתבוע בלונדון על תחקיר שפורסם בארץ. מקווה מאוד שרק יפסידו לקוחות על הדרך הכוחנית בה הם נוהגים".
גם ח"כ לשעבר ואקס "המקור" מיקי רוזנטל, התייצב לצד "עובדה" וצייץ: "תביעה בלונדון היא תביעת השתקה. גם משפחת עופר נקטה בשיטות דומות כדי לבלום אותי. אסור להשאיר את עובדה להתמודד לבד. אנחנו נעמוד לצידך אילנה דיין".
יש לציין כי מדובר בצעד פרוצדורלי ראשיתי, לפיו יבחן בית המשפט אם יוצא כתב התביעה לנתבעים כדי שיוכלו להגיב אליו. זאת, משום שבעוד שהתביעה הוגשה לבית הדין באנגליה, מקום מושבם של הנתבעים הוא מחוץ לתחומי המדינה, בישראל. בלאק קיוב מבקשת לתבוע את הן את קשת, והן את חברי מערכת התכנית אילנה דיין, העורך הראשי דאז אייל גונן ועורכי המשנה שחר אלתרמן ושני דרורי (כיום העורכת הראשית) והתחקירנית שרית מגן.
בלאק קיוב יצטרכו לעבור כמה משוכות נוספות כדי לנהל את ההליך. במידה ויוצא כתב התביעה לנתבעים, רק אז יחל דיון בסוגיית הסמכות של בין הדין האנגלי לדון בתיק.
קראו עוד ב-ice
הרקע לתביעה הוא פרק של "עובדה" ששודר ביוני האחרון ועסק בדרכי הפעולה של חברת המודיעין העסקי שייסד דן זורלא. בבלאק קיוב ניסו למנוע את פרסום התחקיר והגישו את התביעה עוד בבוקר יום שידור התכנית, ואילו "עובדה" תקפו אז, כמו היום, בטענה שמדובר בניסיון השתקה.
על פי התמונה שתוארה בתחקיר, במסגרת השירותים שסיפקו ל-HOT, בבלאק קיוב שקלו להפעיל נערת פיתוי במטרה לסחוט עיתונאי שכתב פרסומים ביקורתיים על חברת הכבלים. כמו כן נטען כי בלאק קיוב אספה מידע שלילי אודות רגולטורים ונבחרי ציבור עבור עידן עופר, בתקופת הדיונים סביב התמלוגים שתצטרך לשלם למדינה חברת כיל שבבעלותו.
מהפקת "עובדה" נמסר בתגובה: "מערכת 'עובדה' עומדת מאחורי התחקיר ששודר. הניסיון להלך אימים על מערכת עיתונית באמצעות תביעת השתקה מופרכת - לא יצלח".
מבלאק קיוב נמסר: "תמיד אמרנו שפרשת סרן ר' תיראה לאילנה דיין כטיול בפארק כשיחשפו השקרים המזעזעים שהצופים נחשפו אליהם בתוכנית סיום העונה על Black Cube. יש שופטים בלונדון".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    עובדה
    מושקה 05/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    להכין את הארנקים....סוף מעשה במחשבה תחילה
    סגור
  • 10.
    המקור התדרדר לתוכנית רכילות צהובה
    ט 05/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אכזבתם
    סגור
  • 9.
    עובדה
    צדק, צדק, תרדוף 05/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נחת...הלוואי ויצליחו - עובדה ואילנה דיין שיגמר להם השיר - אי אפשר להחזיק בביצים את בלאק קיוב...אין כאן שמור לי שמור לך...הלוואי - איזה נחת,
    סגור
  • 8.
    אם בדתה דברים,שתשלם
    זוהר. הרצליה 05/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אחרי שליכלכה על סרן ר, ויצאה מזה בזול,הגיע הזמן שתלמד דרך הכיס
    סגור
  • 7.
    אם בדתה דברים,שתשלם
    זוהר. הרצליה 05/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרי שליכלכה על סרן ר, ויצאה מזה בזול,הגיע הזמן שתלמד דרך הכיס
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    בית משפט יגיד את דברו
    דרומי 05/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לאור התחקיר המביש של סרן ר' .לא תעמוד שוב הטענה .אמת שידרתי . לצערי הרב במדינת ישראל .אין משפט צדק.
    סגור
  • 5.
    אין גבול לעזות המצח של מיץ של חברות.
    שמפו 05/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק בעולם הפוסט קפיטליסטי המזעזע! עולם אנושי וחברתי שהולך ונעלם.
    סגור
  • 4.
    מספיק לקרוא את התגובה השחצנית של בלאק קיוב
    דן ק. 05/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדי להבין עם מי יש לנו עסק. כמו שהם כתבו: "יש שופטים בלונדון" וגם בירושלים והם כבר יחטיפו לשחצנים האלה.
    סגור
  • 3.
    מגיע לעובדה ולאילנה דיין, מה מותר להם הכל?
    אורי 05/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד שלא ישלמו פעם אחת הם ימשיכו לשפוך דם חפים מפשע בלי חשש
    סגור
  • 2.
    שתו להם תדם!
    רפאל 05/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רביב דורקר צודק. אין שום סיבה לתבוע בחול כמו שאין שום סיבה ללכלך על ישראל כמו שוברים שתיקה. כמו שאין שום סיבה לקבל תקציבים מחו"ל כמו הקרן החדשה. איו שום סיבה לטפל בבעיות בבית באמצעות מדינות זרות אבל רביב דורקר ידוע בדאבל סטנדרט שלו ולכן מי שכל הזמן עושה את זה מגיע לו קצת מהתבשיל שהוא מכין שנים. בלאק קיוב פרקו להם את הצורה בבקשה!
    סגור
  • 1.
    חוצפנית .
    שרה 05/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיע הזמן מישהוא ינענע אותם.יש גבול גם עם אתם כתבים . יש דברים חשובים יותר ואתם לא עושים כתבות . כומו מנכלכית לשעבר מבנק לאומי על זה עזרה על אנשי עסקים של אמרייקה .לחמוק מלשלם מיסים תמורה קיבלה בונוסים .רשות המיסים של אמיריקה תבע את הבנק .לשלם 40 מליון דולר יפה נפש הלא היתה פה עבירה פללית ומעניין איך זה היא יצאה בלי שום כתבי אישום .רק ביקשו מימנה להחזיר שתי מילון שח חזירה בת חזירה לא הספיק לה כל הפנסיה היא קיבלה .על חשבון משלם העמלות איפה את דיין למה את לא עושה על זה כתבות. המנהלית מחקה הלוואה של 10 מליון שח לערוץ 10 למה . דרוקר ועדיין לא עושים על זה כתבות פחדנים .מנכלית ללא בושה עשתה עבירה חמורה . עם זה היה אדם רגיל מזמן היה בכלא .אלה יפה הנפש הם פטורים משפטים .
    סגור