ויראלי

טוויטר בוחנת פיצ'ר חדש: "רק אנשים שהוזכרו יכולים להגיב"

הכלי החדש יאפשר למצייצים להחליט בעצמם אילו אנשים יוכלו להגיב לטוויט שלהם באמצעות הגדרה מראש. המטרה: להפחית הטרדות, הפחדות והטרלות, ולמנוע שיח ירוד ובוטה
רועי בהריר-פרל | 
ג'ק דורסי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ק דורסי, pixabay)
בריונות והטרלות ברשת על הכוונת של טוויטר: בימים אלה היא עורכת ניסוי בקרב כמות מצומצמת של מנויים בפיצ'ר מעניין ודי מפתיע שיאפשר למי שמעלה ציוץ להחליט מראש מי יוכל להוסיף לו תגובה ומי ייאלץ לשמור את הברקתו לעצמו.
אם הכלי ייכנס לשימוש - מה שמתוכנן לקרות בהמשך השנה - מחבר הטוויט יוכל לבחור האם לאפשר לכולם להגיב לו או רק לאנשים שהוא עוקב אחריהם או רק לאלה שהוא מתייג בכרוכית (@).
הציוצים שעליהם יחיל המשתמש את הגדרות התגובה יהיו גלויים לכולם וגם מי שאינו נמנה עם המורשים להגיב יוכל לעשות להם לייק או לרטווט אותם. אותם ציוצים גם יתויגו על ידי טוויטר במשפטים כמו "רק אנשים שהוזכרו יכולים להגיב" כדי שניתן יהיה לדעת במהירות ובקלות האם יש אפשרות להגיב להם.
טוויטר הסבירה כי מטרת הפיצ'ר החדש היא להתמודד באופן יעיל יותר עם ניצול לרעה של הפלטפורמה מצד המגיבים ועם הטרדות למיניהן שחלקן בעלות אופי פלילי. בנוסף לכך, הרעיון מאחורי פיתוח הכלי המדובר היא לקדם כמה שיותר דיונים פוריים, מרוכזים ומעמיקים יותר על הציוצים השונים - מה שיוסיף ליוקרה של טוויטר כפלטפורמה.
הניסוי בפיצ'ר המדובר מתווסף לשורה של חידושים שטוויטר הציגה בחודשים האחרונים, ביניהם אפשרות להסתיר תגובות ותבנית חדשה להצגת התגובות והתגובות לתגובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה