ויראלי

עורך החדשות 12 ליאיר נתניהו: "בגיל 21 יצאתי מהבית. כן, זה קורה"

עימות חריף בין יניב הלפגוט לבנו של רה"מ, שהטיחו אחד בשני האשמות. יאיר להלפגוט: "איש שמאל קיצוני עם כח עצום". הלפגוט: "התנחלת בבלפור על חשבוני; הדבקת טינופת על מי שלא מסכים איתך"

איתי פת-יה |  55
יאיר נתניהו (צילום יוטיוב/בנימין נתניהו)
"כמו שאתה לא פראייר, גם אני לא" – העימות התורן בין יניב הלפגוט, עורך המהדורה המרכזית של החדשות 12, לבנו של ראש הממשלה לפחות הצליח להוציא מהאחרון מילה טובה ברוח ספורטיבית ליריב – סוג של. שאר השרשור בין השניים, שנפרש על פני למעלה מ-20 תגובות זה לזה, כלל בעיקר התכתשויות שעברו מטענות לצנזור תגובות רה"מ והשתקה של עמית סגל, דרך עמדותיו והרקע של הלפגוט, ועד ליחסים עם נפתלי בנט ואיילת שקד.
כתבים של החדשות 12 ציינו במספר הזדמנויות בעבר כי הזמינו את נתניהו הבן לריאיון באולפן אך זה סירב. ואולם, חילופי הדברים עם הלפגוט למעשה גררו אותו לסוג של ריאיון, בפלטפורמה אחרת אמנם, שסביר שלו היה מצולם היה יוצר רגע טלוויזיוני מוצלח עבור חברת החדשות, שהיה זוכה גם להד רב ברשתות החברתיות ואולי גם משרת את נתניהו שהיה יכול להעביר את אותו הנרטיב. לשיקולי הצדדים.
 
הוויכוח הנוכחי בין השניים החל אם כן לאחר שהלפגוט צייץ בטוויטר שהוא "כמעט משוכנע שעוד לפני שנפתח באמת את נתב״ג, נפתח את מערכת הבחירות", כשהוא מתייג את כתבי החדשות 12 עמית סגל, דפנה ליאל, ירון אברהם ויאיר שרקי, ומציע להם "רוצו לסגור חופשה בחוף דור. מצרף תמונת אילוסטרציה לחופשה שלא תהיה".
את יאיר נתניהו פחות עניינה הבדיחה וההערכה של הלפגוט לגבי "בחירות בקרוב - כן או לא", ויותר מה שקורה במהדורה עצמה של החדשות 12. "למה אתם ממשיכים לצנזר תגובות שראש הממשלה שולח לכם?", שאל, "למה אתם מתעלמים מהחשיפות של אילה חסון?".
הלפגוט השיב תחילה בהומור "למה אתה תמיד נזכר לריב איתי ביום הקצר שלי עם הילדים?" ולאחר מכן התייחס לטענות של נתניהו הבן. "נענה לשאלה הראשונה שנוגעת אלי ואז אשאל שאלה. מהמר שאתה תברח", כתב הלפגוט. "בנוגע לתגובה אתמול לידיעה של ירון אברהם שהועברה על ידי הליכוד (לא בטוח שהיה משאל בסיעה אבל נגיד) - החלק הראשון שעוד חצי רלוונטי לידיעה הוקרא. החלק השני שלא רלוונטי לא. החלטה שלי". לכך צירף גם צילום מסך של התגובה המלאה שהתקבלה מהליכוד.
"מי אתם שתקבעו מה רלוונטי או לא רלוונטי בתגובה של הקורבן שלכם?", הגיב יאיר נתניהו שהוסיף "נתניהו מכתיב לכם את הכתבה? אתם אל תכתיבו לו את התגובה כאשר הוא מגן על עצמו! ואתם מצנזרים *כל* תגובה. אין פעם אחת במשך שנים כבר שאתם משדרים תגובה במלואה". עוד כתב נתניהו הבן כי "צנזור תגובה של מושא הכתבה זה עבירה על כל כללי האתיקה העיתונאית הכי בסיסית בכל העולם. אין דבר כזה באף מקום בעולם".
עורך המהדורה כבר עבר מצדו לעניין הבא ופנה לנתניהו: "תשתדל לענות בכנות: שני מינויים של אביך - קודם כל מנדלבליט, שמונה למרות מכתב המחאה/אזהרה של היועץ הקודם ויינשטיין עוד כשזה כיהן כמזכיר הממשלה. ושי ניצן - מינוי בניגוד לעמדת נפתלי בנט ואורי אריאל. למה אז זה היה סביר בעיניכם?". נתניהו כתב בתגובה ש"מנדלבלוף מונה ע״י וועדת איתור, שאחד מחבריה, שר המשפטים לשעבר משה ניסים, אמר שאם היה יודע את מה שהוא יודע עכשיו על קלטות מנדלביט לא היה מצביע".
 
קראו עוד ב-ice
הלפגוט הדף את הטענה והשיב לו "חזרת על התקליט של משה ניסים כבר כמה פעמים. אבל זה לא מספק תשובה לשאלה למה אביך שידע אז את מה שמשה ניסים יודע לכאורה היום בכל זאת בחר למנות. גם זה חמק כמו התאגיד?". "מאיפה אתה קובע שהוא ידע?", פקפק בקביעה נתניהו, "הוא נחשף לחשיפות של איילה חסון בחודשים האחרונים כמו כולם (ולפני זה קצת לחשיפות של בועז גולן ויואב יצחק)". בהקשר זה שאל "מדוע אתם לא עושים פולו אפ לזה שאיילה חסון *הוכיחה* בעצם שהתובע הכללי של ישראל הוא עבריין ושקרן?".

על השאלה בעניין ידיעתו או אי ידיעתו של ראש הממשלה, ענה הלפגוט "תשאל בבית, מצרף לך חומר קריאה" – כשהוא מוסיף לתגובה צילום מסך מידיעה ב"הארץ" מ-2015 לפיה היועמ"ש דאז ויינשטיין "דורש" לדון מחדש בהמשך כהונתו של מנדלבליט כמזכיר הממשלה בעקבות "כתם ערכי נורמטיבי" שדבק בו עקב לדבריו עקב התנהלותו בפרשת הרפז.
"ויינשטיין צריך את הקלטות?", שאל נתניהו והוסיף בעניין היועמ"ש לשעבר: "אמר שיש קלטת עם ראיית זהב של מנדלביט מוקלט מבצע פשע שנמצאת בכספת של בן כספית? לא מכיר את החלק הזה במכתב". "דרך אגב מה שהוא כן כתב, זה דברים קשים מאוד על מנדלביט. אבל משום מה, אצלכם בערוץ, לא רק עושים פולו אפ לגילויים של חסון, יואב יצחק ובועז גולן, אלא מכנים את הגילויים והחשיפות שלהם 'ההתקפות נגד היועמ"ש'. מציגים אותו כדמות ישרה וטהורה שאנשים זדוניים מנסים לפגוע בשמו של צדיק זה".
כמו כן הלפגוט ביקש מנתניהו הבן להתייחס לציטוט של ראש הממשלה מ-2013 שאמר "ניצן הוא המועמד הראוי ביותר לתפקיד". על כך השיב יאיר כי מדובר ב"דברי נימוסים גנריים למינוי של פקיד". "עכשיו לשלב השאלה הזהה", כתב הלפגוט שהתקדם לעוד סוגיה שרצה לברר מול בנו של ראש הממשלה – "למה אתה (נישאר בגבולות הגיזרה שלך) כל כך מתעב את נפתלי בנט ואיילת שקד?".
"סופרו הרבה סיפורים לאורך השנים על הקרע עם שני האנשים שנטועים בימין והיו מקורבים לאביך. הם תמיד שמרו על כבוד משפחתך ולא הסכימו לחשוף מה היה שם", הלפגוט ציין והפציר "תן פה פרסום ראשון". משהתמהמה נתניהו, עורך המהדורה תייג אותו ועקץ "לאן ברחת? קצת קשה חותכים?".
"אני יודע עליהם בדיוק את מה שאתה יודע עליהם", ענה נתניהו ותקף: "אתה איש שמאל קיצוני עם כוח עצום. אתה רומס כל איש ימין אמיתי במדינה במהדורות התעמולה שלך. משום מה אותם ואת ליברמן (שנחשב ימני קיצוני פעם והיום משתף פעולה עם אחמד טיבי), אתה מהלל ומשבח".
 
"אתה לא עונה, ושוב מתחמק", השיב הלפגוט, "אני לא יודע כלום בצורה מאומתת על מה שהיה בין בנט ושקד לאביך. אתה יודע". "קח טיפ", הוא הוסיף, "עובדה קטנה: השמאלן הקיצוני גדל בין גיל 5 ל-18 בהתנחלות שנקראת ענתות. אתה התנחלת בבלפור גם על חשבוני וזה בסדר. אז מי פה השמאלן ומה זה רלוונטי?". "שנעלה קצת תמונות מהארכיון?", הציע הלפגוט וצירף צילומים של ראש הממשלה לצד אבו-מאזן, ורעייתו שרה לצד יאסר ערפאת.
הלפגוט המשיך "קח עוד פרטים לתיק שאתה מכין: בגיל 21 יצאתי מהבית". "כן, זה קורה", הוא כתב לנתניהו הבן, "עבדתי, שכרתי דירה, למדתי - קיבלתי עזרה מההורים אבל המשכתי לעבוד (כמו רוב הצעירים - מכיר?) כדי לממן את עצמי. והנני כאן. אבל אצלך – צרצרים".
נתניהו הגיב בתקיפות כשהוא כותב "חוצפן אתה לא תתערב לי איפה אני גר או לא גר. על חשבונך?!? חוצפן! אני לא קיבלתי שקל מהמדינה", טען. "אתם לעומת זאת מקבלים כספים רבים מהמדינה (מספיק לראות את כל הפרסומות האלה של חברת החשמל, וכו' לפני החדשות של 8). מי שחי על חשבונך זה אהרון ברק שמקבל ממך 200 אלף בחודש פלוס לשכה פלוס נהג וכו', 20 שנה אחרי שהפסיק לעבוד. אתה יודע טוב מאוד שהם בצד שלכם (כמו שידעת תמיד על ליברמן) ולכן מטפח אותם".
עוד הוא חזר לעניין הפולו-אפים למהדורה המתחרה ושאל "למה אתם לא עושים שום פולו אפ לחשיפה של איילה חסון מיום שישי? למה אתם מצנזרים תגובות של נתניהו? למה אתם לא מרשים לעמית סגל להגיד 0.005% ממה שהוא חושב ויודע כמו שאתם נותנים ואף מעודדים את מצלוחה, אמנון אברמוביץ', וכו' להגיד 180% ממה שהם חושבים ויודעים".
הלפגוט לא נרתע והשיב "'אהרן ברק', 'לשכה', 'פנסיה', 'אילה חסון', 'חוצפן' - זה מחולל תגובות או שאתה מצייץ? וכמו שיודע לעמית סגל יש אפשרות להגיד 200 אחוז ממה שהוא רוצה. אבל אתה אף פעם לא התעניינת באמת. רק השמצות, גידופים וניסיונות להדביק טינופת לכל מי שלא מסכים איתך. ורושם בענק שהתחמקת מתשובה - כנראה שאתה יודע למה".
"בחיאת", זלזל מצדו נתניהו, "אם עמית היה אומר 30% ממה שהוא חושב היית מעיף אותו על טיל מהערוץ". "לגבי שאר הדברים - אזכיר לך את הטיפ הקבוע בשבילך על ציוצים שמוציאים אותך העיפרון לא הכי חד. חבל. אתה שובר את האשליה שערוץ 12 מנוהל ע"י אנשים רציניים".
כשהלפגוט ביקש לחזור לשאלה אודות בנט ושקד, נתניהו החריף את הטון עוד יותר וכתב "יותר מעניין למה שמאלני כמוך, שעושה כתבות על עלילות דם על מתנחלים שאוכלים ילדים פלסטינים לארוחת בוקר, כ"כ סוגד להם? אולי כי אתה יודע בדיוק את מה שאני יודע". על כך ענה לו הלפגוט "עברנו למצות עם דם? כנראה שדרכתי על יבלת. תחשוב על משהו, נראה לי שאתה מסוגל ליותר".
תגובות לכתבה(55):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    נראה לי ששניהם צודקים.
    אפי 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שהתקשורת עושה צנזורה שמאלנית ואין ספק שביבי ושרה אנשים לא ישרים וחושבים קודם כל על עצמם.
    סגור
  • 42.
    ממה מתפרנס יאיר נתניהו ?
    ישראלי 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם העוזרות בבלפור מכבסות ומגהצות לו את הבגדים ,כולל החמגשיות אז הוא חיי על חשבון הלפגוט גם זה שנהג ברכב של המדינה צמוד אליו 24 שעות ביממה . זה על חשבון הלפגוט
    סגור
  • 41.
    בולשיט . במשפחות מאוחדות וחזקות הילדים נשארים בבית
    רננה 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המשפחות שאינן קרות זה לזה הילדים נשארים בבית . אנימובעיקר כל חברותימהילדים מעל גילצ30 ועדיין בבית. תפסיקו לנגן על הנושא הזה משום שהוא אינו משכנ נאיש.
    סגור
  • הצחקת! (ל"ת)
    דפנה 06/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    המנוול מבלפור (ל"ת)
    חיים 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 39.
    מה עשה יהיר נהנתניהו בחייו מלבד לטנף לכל
    חוני המעגל פינות 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הכיוונים. הטמבל בוחר לעצמו מטרות שגדולות עליו בכמה מספרים ולכן תוקף גם מתחת לחגורה. תודה לך ילד קקה. אתה מסב לשני הוריך נזק גדול לאורך כל הדרך, ולא משאיר אחריך דבר מלבד ענן כבד של סירחון
    סגור
  • 38.
    שה תמים
    ארז נשיא 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לאל אנחנו כבר לא משלמים על התינוק רכב מגורים אוכל טיסות זה המדינה משלמת אנחנו משלמים רק במכולת יאיר חבל שאתה לא מבין כמה שאתה תינוק מגודל ואהבל
    סגור
  • 37.
    ברכוכבאת 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלפגוט יוצא גבר גבר
    סגור
  • 36.
    קשה לשמוע את האמת של יאיר.. אבל זו האמת
    מצונזר 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מקווה מאוד שלא יצנזרו את מה שכתבתי.
    סגור
  • 35.
    ביבימאוס
    גונג 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק ככה צריך להתנהג לבן הסורר מבלפור שאבא שלו דאג לפטר 1000 עובדים מרשות השידור והשאיר משפחות ללא פרנסה
    סגור
  • 34.
    השרץ מבלפור - צריך להתעלם ממנו
    יובל 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אל טען אוויל כאיוולתו פן תדמה לו !
    סגור
  • 33.
    ולמה הזנאי-הפראזיט-המסית נתניהו
    חרדה למדינה 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    6 2
    צריך לעניין אותנו ??? לא להתייחס אליו ולשטויותיו.
    סגור
  • 32.
    הפסיכופת מבלפור מכה שנית
    רןן 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    9 3
    לאט לאט הוא מזדחל לפוליטיקה משמיץ משקר.ומגדף כדי להיכנס ו להישאר בתודעה שיום יבוא ויבחר לכנסת.תידרוך של הפסיכופתית
    סגור
  • 31.
    לא מאמין יותר לחדשות- הכול אישי. (ל"ת)
    לי 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 30.
    "השיח המעניין בין יאיר נתניהו לעורך חדשות בערוץ 12"
    ליאת 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מזמן לא קראתי בכזאת שריקה, "שיח" ארוך בין שני אנשים מכובדים. אני אינני מחסידיו השוטים של יאיר, אבל בהחלט מסכימה עם כל הנאמר בתגובותיו לשאלות של העורך. אולי הגיע הזמן, להיות קצת הוגנים בכל מה שקשור למשפחתו של ראש הממשלה? חוסר ההגינות מונעת ממני לראות ולצפות בערוץ 12....וטוב שכך. בהצלחה בשיחת הטירוף!!!
    סגור
  • 29.
    עיתונאים עורכי חדשות ושאר כתבים למה
    מיעעני 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתם נותנים במה לנתניהו הצעיר??? הוא מחפש אותכם כי הוא מחפש תשומת לב ורק כך הוא מקווה להיות " אקטואלי" ולהמשיך להסית, אז למה אתם נופלים לבור הזה? אדם מובטל חסר מעש מחפש לעצמו פירסום כי הוא מתוסכל ומשועמם והיד שלו קלה על המיקלדת. חבל שהציבור לא יודע דיד קלה על הציקלדת היא לפעמים גם קלה על ההדק.
    סגור
  • 28.
    ציוצי בנו של ראש הממשלה
    עירית 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בנו של ראש הממשלה אינו מכהן במשרה ציבורית. הוא גם לא נבחר על ידי הציבור. הגיע הזמן להתעלם מציוציו. חוסר תגובה היא תגובה נבונה לציוצי התלהמות תקשורתיים בעלי סגנ בנו של ראש המשלה אינו נבחר ציבור ואינו עובד בתקשורת. התגובה הנבונה להתלהמויות רוויות השנאה המאפיינות את ציוציו - חוסר תגובה. כך לאט לאט יעלמו ענניהעשן שהוא מפזר וכל אחת ואחד תוכל/יוכל לראות שמים בהירים בערוץ התקשורת שתבחר/יבחר.
    סגור
  • 27.
    בסה"כ י.נ הוא מסכן
    האמת המרה 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הלוא אין לו קיום תקשורתי לולא הוריו. ומה יעשה ביום בו הכל יגמר? האם יקים וינהל חברת סטארט מצליחה כמו בנו של אולמרט? קשה להאמין כי בנה ל גוצה וחשודיהו מסוגל אף להתעורר בבוקר היה סבירה, לכבס את גרביו או אף להכין סנדביץ לעצמו.
    סגור
  • 26.
    זיהום אויר
    דפנה 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מזמינה את מר הלפגוט כמו גם את בן כספית לא להכנס בכלל לשיח עם נתניהו הצעיר, זו רמת שיח מאוד נמוכה, אלימה ו3מלבנת סכסוכים. לא לכבודכם! לא לכבוד אף אחד ומלבה עוד יותר סכסכנות ושנאה
    סגור
  • 25.
    אתה עדיין שם גרביים במקרר (ל"ת)
    משה 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 24.
    שהמובטל עם הפה ג'ורה ימצא כבר עבודה
    פסי כי לו גית 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היה ילד כאפות, בלי חברים, היום מובטל שחי על חשבון המדימה כל היום מקלל בטוויטר. אם זה היה הבן שלי הייתי מתבייש בו
    סגור
  • 23.
    מה עם הגרביים במקרר.. זה שפוי תגיד לי?
    רלי 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מחרפן את את אמא שלו.... מי יודע מה הולך שם.....
    סגור
  • 22.
    יאיר הבכיין (ל"ת)
    יותם 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 21.
    הפרזיטים מבית בלפור
    רון 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חיים על חשבון הציבור ולא מוציאים אגורה מכיסם.
    סגור
  • 20.
    נתניהו צודק
    שמאלני 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יאיר תחזיק מעמד העם איתכם גם אם הם לא מטקבקים כל היום.נשיקות
    סגור
  • 19.
    עורך החדשות
    עמי 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לעורך מה ראשונה אדם כמותו מדבר ישר ולעניין לא עושה חשבון לאף אחד גם לראש ממשלה לאן הגענו הבן משחתלח על כולם והוא ראש הממשלה לא פוצה פה. ובכלל מה עינינו של הבן מה שקורה בערוץ 12 הלוואי שאנשים יהיו כמו היועץ מנדבליט ומה רע להיות שמאלני ומה רע להיות ימני כל אחד ומחשבתו אבל לא לאלימות מדינה דמוקרטית אבל בלי הסתה כל יום יש הסתה נגד מישהו ובכלל על מה המהומה בקשר למסמך הרפז אני כהדיוט קראתי הרבה כתבות על הפרשה הפרשה היא לא פלילית אלא אגו
    סגור
  • 18.
    חכם
    יונית 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יאיר מאוד חכם... ואין שום קשר לזה שהוא בבית , זכותו המלאה , המון בחורים ובחורות גרים גם בגילאי 30 ומעלה , אצל ההורים.... זה לא עיניינו של אף אחד !!
    סגור
  • 17.
    תגובה
    א.ו 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפרזיט מבלפור משועמם כל היום,טוב מאוד שלא מוותרים לפרזיט ומלמדים אותו לפעמים לשתוק.עוף לנו מהמדינה מטורלל
    סגור
  • 16.
    יניב
    בוקר טוב 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני מתפלא על התגובה שלך יש הרבה זוגות צעירים שחיים עם ההורים וגם זכותו לחיות עם הוריו כשתעבודכמו ראש הממשלה אז תבוא בתלונות בינתיים כל אחד יחיה לפי רצונו
    סגור
  • 15.
    הבת שלי בת 37 ועדיין בבית (ל"ת)
    רונה 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • בתך לא חיה על חשבון המדינה ולא פרזיטית
    זאב 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בתך לא חיה על חשבון המדינה
    סגור
  • נווו וזין היא כבר קיבלה? (ל"ת)
    ידי 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם הבת שלי
    ליה 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כי הגברים במדינה הזו הם יאיר נתניהו וזה אומר הכול
    סגור
  • על חשבון מי? (ל"ת)
    ירין 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    ויראלי
    ישראל 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יאיר אתה כמו אמא שלך רב עים כולם מספיק. אתה לא מספיק חכם בכדי להיתמודד מול כולם תיתן לאבא שלך להגיב הוא הרבה יותר חכם אים הוא מתחמק מכול. התיקים שיש לא
    סגור
  • יאיר
    הכריש הדרומי 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא נמאס לך האנשים יש להם מספיק צרות הגיע הזמן שתפסק ותכנס מתחת לשמלה של האמא
    סגור
  • 13.
    יאיר
    רונה 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    7 2
    יאיר אתה מאוס כבר כן אתה חי על חשבון המדינה לך כבר לעבוד אז יהיה לך קצת כבוד ופחות זמן לשבת ולחפש עם מי לריב נגד מי להגיש תביעה. המועדונים סגורים אין חשפניות תן לנו לנשום ולא לקרא ולראות את הפרצוף שלך כול יום.גבר שאני בספק בגילך כבר עובד וגם לומד לתת קצת כבוד לאנשים שתרמו למדינה. מה בדיוק אתה עשית
    סגור
  • 12.
    שמתם לב שיאיר רב עם כולם.חולה נפש כמו אמו
    אלה 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    12 6
    כנראה רק הקורונה תגאל אותנו ותפטור אותנו מעונשם של שני הארורים הללו.
    סגור
  • דווקא ילד חכם. כי הוא יודע שבלי אבא שלו הוא שווה לתחת.. (ל"ת)
    X 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    Don't feed the trolls (ל"ת)
    המלצה 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 10.
    עד מתי הוא יישאר תקוע בגרוננו
    יפית 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    11 2
    איך אפשר להבחין מיד שהוא בנה של שרה נתניהו. אותו אופי נצלני, מרגיש שהוא מורם מעם, לא ברור למה. משום מה הם מתנהגים כאילו הם נצר למשפחת מלוכה, אך למעשה מזכירים משפחת פשע. גרמו לקרע נוראי בעם, הרסו כל חלקה טובה רק כדי להמשיך לחיות ולהינות על חשבוננו. מתי הם ירדו לנו מהווריד כדי שהמדינה תחזור לשפיות.
    סגור
  • 9.
    ה' יעזור לך...גו'ניור....
    רנן 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    7 2
    וואווו....מצבך קשה מאוד גו'ניור...תכף תתפוצץ מרוב זעם....אתה נפוח כמו בלון הליום...אם היית יוצא לעבוד, אולי היית קצת נרגע...אבל כל היום אתה מתעמר בעובדות הבית מישראל השנייה....ובלילות אתה משפריץ רעל על כל מי שבא לך....איזה מין טיפוס אתה? ברור לכולם שאתה מאוד מאוד דומה לאמא, גם חיצונית וגם התנהגותית....מזל שאבנר יצא שונה ממך...אולי כדאי שתלמד ממנו קצת נימוסים, הליכות ודרך ארץ....אתה פשוט מסכן...לרחם עלייך!!!
    סגור
  • 8.
    יאיר פשוט מגעיל וגועלי!!!!!
    טולי בן טולילה 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    8 2
    יאיר נתניהו טויפוס נוראי!!!!
    סגור
  • 7.
    ילד קקי
    אילן 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לא צריך להתייחס לילד שגדל עדין גודל בקן הקוקיה
    סגור
  • 6.
    בטלן
    פסי כו לו גית 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מתי כבר יפתחו את ה"פוסיקט" כדי שלמטורלל יהיה קצת עניין בחיים.
    סגור
  • 5.
    עבר כנראה התעללות קשה בביתו
    Mr K 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כנראה השמאלן הקיצוני, עבר התעללות קשה ע''י הוריו לכן הוא ברח מביתו המחליא. לידיעתך יש ילדים המכבדים את הוריהם והורים המכבדים את ילדיהם וטוב להם יחד באהבה ונחת. אך אתה וחבריך החולנים מכירים בתים מפורקים כמו בשירו של אביב גפן '' במקום מסוכן שנקרא לו בית...''
    סגור
  • 4.
    האם הכטלן המטורלל כבר החל לעבוד ?
    חשכת העבודה 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    5 2
    האם הבטלן המטורלל כבר החל לעבוד ?
    סגור
  • 3.
    יאיר
    אייבי 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    12 2
    במקום לעבוד עושה את העבודה השחורה למשפחה.יאללה תנפנפו את כל המשפחה המופרעת.חסרי בושה האמא הבן והאב.שנותן גיבוי לדרעק הקטן.אבל מגיע לנו.
    סגור
  • 2.
    אחלה יאיר
    ענת 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    3 12
    כל האמת בפרצוץ. יאיר מיצג אלפים מהימין
    סגור
  • מזל שיש מליונים אחרים (ל"ת)
    יפתח 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הדביל מייצג כמה מאות ביביסטים מטומטמים
    ענת 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הכל. גם הליכודניקים מתעבים אותו
    סגור
  • יאיר מייצג אנשים הזויים ופסיכופטים.מי שמסכים עם דעותיו
    שיר 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מי שמסכים עם דעותיו הקיצוניות ואמירותיו יסרות האחריות זקוק או חהשתלת תאים במוח בדחיפות או לאשפוז,בכפייה.אני מקווה שיום אחד יאשפזו את יאיר ואמו בבית חולים לחולי נפש.
    סגור
  • יותר כמו מבייש אותנו
    ניר 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עם התנהגות של ילד שרוצה להרביץ לכל מי שלא משחק איתו
    סגור
  • הפרזיט המופרע
    אירית 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המטומטמים המושחתים כמוהו
    סגור
  • 1.
    זב החותם מבלפור
    אזרחית 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    17 2
    הוא כשלעצמו חסר כל חשיבות ומעטים היו מתייחסים אליו ברצינות, לולא הוא בנו של ראש ממשלתנו וחי על חשבוננו. הוא "גיבור" פייק, שכל כוחו ועוזו, בגשמי וברוחני, באים לו מביתנו שהוא התנחל ונאחז בו כמבצרו...
    סגור