ויראלי

מגל: "אלמוגוש, נגמרו הרקטות?"; גליקמן: "תירגע עם הזלזול שלך"

אלמוג בוקר מתח ביקורת על הכדורגלנים מפרשת הקטינות ונענה בלגלוג מצד מגל: "כמה צדקנות. גם עם בנות חודש ל-18 אסור לקיים יחסי מין?". ברוך קרא יצא להגנת עמיתו והטיח במגל: "שכרון הכוח השתלט עליך"

מערכת אייס |  21
אביעד גליקמן, אלמוג בוקר, ינון מגל (צילום חדשות 13, צילום פייסבוק/אלמוג בוקר, מירי צחי)
ינון מגל מוסיף להשמיע את עמדתו בעניין פרשת הכדורגלנים והקטינות – ושוב מצליח לקומם חלק מהקולגות. "אתה עכשיו מחלק המוסר? נגמרו הרקטות והבלונים?", פנה בטוויטר העיתונאי והמגיש לאלמוג בוקר, שמתח ביקורת על מוסריותם של המעורבים בפרשה. עמיתו לערוץ אביעד גליקמן ראה את הדברים ויצא להגנתו של בוקר, כשהוא כותב למגל "תתחיל להירגע עם הזלזול שלך באלמוג".
אותו ציוץ של בוקר שהצית את מגל התייחס לידיעה של אלי סניור, כתב הפלילים של "ידיעות אחרונות", שחשף מסרונים בין הכדורגלנים. תוכן ההודעות מראה כי אלה חשבו שגילן של הנערות נמוך מ-18 בחודש בלבד, וההתמקדות שלהם הייתה בהיבט החוקי של הסוגיה, ולא בפער הגילים. "יש לי 3 פגזים לא מהעולם רוצות לבוא בשלישי", כתב אחד הצדדים להתכתבות לחברו, שהשיב שלח לי שם של אחת מהן שבין אם זה שווה את זה".   על חילופי הדברים האלה כתב בוקר בטוויטר "אם למישהו עוד יש ספק מי צד את מי או בנוגע למוסריות שלהם". מגל צייץ מחדש את הפוסט של בוקר, כשהוא כותב "עכשיו גם עם בנות חודש ל18 אסור לקיים יחסי מין. כמה, כמה, כמה צדקנות, כמה צביעות. אלמוגוש מה קרה? אתה עכשיו מחלק המוסר?? נגמרו הרקטות והבלונים??".
"אלמוג הוא אחד הכתבים הטובים בארץ", כתב גליקמן בתגובה. "לא יפה ולא מכבד אותך בכלל. גם אם אתה חושב בניגוד אליו". עוד תמך בבוקר ברוך קרא, שכתב למגל "תראה על מי אתה מוציא את הזעם הקדוש שלך? על כתב שחשף פרשה שמעלה חשד לעבירה פלילית כנגד קטינות, ושבעת שגרה משמש פה למצוקת תושבי הדרום". "נדפקת לגמרי", קרא המשיך ותקף, "שכרון הכוח השתלט עליך. אלוקים שישמור".   "ברוכי, אני מתחיל להתרשם שצדקנות היא מחלה ממארת אצלכם בערוץ 13", ענה לו מגל, "תבדקו אולי אם פרופ' לס אם יש מזור". קרא מצדו עקץ: "אני זוכר שעשית אודישנים לאחרונה. שמח בשבילך שבסוף לא נחשפת למחלה".  
קראו עוד ב-ice  ג'וש בריינר מה"ארץ" הגיב גם הוא על הדברים של מגל, וכתב לו "כן ינון, יש דברים שלא עושים. חוקית? וואלה מותר. חוקית מותר הרבה דברים. גם לאכול חזיר על האש מול בית כנסת ביום כיפור מותר". עוד הוא הוסיף: "אבל שאדם מבוגר בגיל 28 ישכב עם תלמידת תיכון בת 17 (!), עזוב אחת, לפי ההודעה אולי שלוש, זה לגיטימי? אין מינימום של מוסר, של מצפון?".

בשלב זה הצטרף לשרשור אראל סג"ל, שכתב לבריינר "גבר נשוי בן 40 ששוכב עם תלמידת י"ב, בת 18 ויום, זה חוקי למהדרין, האם יש בעיה מוסרית מצפונית למעט מה שבין הגבר לרעייתו? מדוע אינך מכבד את רצונה החופשי והכרתה החופשית של הנערה? מה זה בכלל העסק שלך?". בתגובה לאחד הגולשים הסביר סג"ל את עמדתו: "אני לא מדבר על סיפור מכבי, אלא על מהות. מתי אנחנו קובעים שדבר אינו מוסרי או מנוגד למצפון? איזה מוסר ואיזה מצפון? האם נערה בת 20 גם נחשבת כמי שאינה אחראית למעשיה? צו השעה: אחריות. כל אחד על עצמו, ולא הטפות מוסר חסרות משמעות למעט לייקים בטוויטר".   אבישי גרינצייג, כתב המשפט של "גלובס" עקב גם הוא אחר הציוצים בין הצדדים והציג את גישתו לנושא: "אני מסכים בדבר אחד עם ינון מגל: מספיק להסתכל טיפה בתכניות 'הבידור' של הערוצים המסחריים בישראל כדי להבין שאנחנו חיים בתת-תרבות בה הכל מותר ואין שום גבולות". כך הוא טען כי "אפשר להאשים את הכדורגלנים, ואפשר לגלגל את האשמה לנערות או להוריהן, אבל האמת היא שהפגם הוא בתת התרבות של החברה ואליליה".   בהמשך לכך הוסיף גרינצייג "אסכן את חיי ואומר כמה מגוחך המאבק ההזוי לתת לילדות-נערות ללכת לבתי הספר עם מכנסונים-תחתונים תוך קריאת תיגר על המחנכים והצוות הפדגוגי שלהן, ואז לגלגל עיניים ולא להבין איך הן הולכות למסיבת מין משוללת גבולות". "אתם חיים במציאות שהפח הגדול היא התרבות והמודל לחיקוי. למה ציפיתם?", שאל.
תגובות לכתבה(21):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    ממש מפתיע שמבחינתם מה שחשוב הוא מה שחוקי ולא מוסרי
    גל 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי זה היה גם הטיעון בעניין כהונת ר"מ תחת כתבי אישום. לא אכפת להם מדוגמא אישית והאם זה ראוי, רק האם זה חוקי. ובושה לעיתונאי שלא מבדיל בין "אם" ל"עם". עיתונאי אנאלפבית, זה חדש.
    סגור
  • 19.
    מי זה מגל? כתב פוליטי? (ל"ת)
    שושי 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    חח כל התקשורת בארץ מתחסדת
    בב 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הסיקור שלהם על ארהב בכלל עובר כל גבול הכל קיצוני לשמאל
    סגור
  • 17.
    קטינות כדורגל
    שאול סלע 06/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן הם צדיקות הם צודקים אבל עוד לא נתתם לחקות יש אנשים חרוצים גורלות אז די לצבועים ומטיפי המוסר הכפול תנו למי שצריך לחקור לעשות את העבודה
    סגור
  • 16.
    מגל
    כדורי קבע 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא פשוט משועמם ,רוצה ליצר שיח לא חשוב על מה העיקר ינון מגל קיים.נ.ב אני זוכר מדוע הועף מהכנסת
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    טפשים ללא הפסקה
    סיון 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ינון מגל אתה יכול לסובב את הדברים איך שבא לך, אבל מה שלא בסדר יישאר לא בסדר. הדיעות שלך שמרניות ושוביניסטיות. מזל שאין בסביבתי טפשים ושחצנים כמוך.
    סגור
  • 14.
    מוסרי
    לבן 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפי הראל סגל דברים מוריים חוקית ומי קובע מה זה מוסרית. אולי בכיפור הבא נעשה "מנגל" ליד ביתך ואתה תגן עלינו כיוון שזה חוקי( אך לא מוסרי והגיוני) ומי יקבע מה זה חוקי. כנ"ל בפסח נאכל פלאפל בפיתה ליד בתי כנסת. שוב מי יקבע לנו מה זה מוסרי.
    סגור
  • 13.
    מושחת
    נימר 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ינון מגל אתה בושה לעיתונות בושה לאינטלגנציה לא ברור מי נותן לאפס כמוך פיתיון פה
    סגור
  • 12.
    ינון מגל
    יוני מגל 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתבייש.אינני מאחל לך שמי מילדיך יקלע למסכת ההשפלות שעברו הבנות הצעירות.אינני יודע אם יש לל ילדים ומה גילם.כדאי שתתן גיבוי לחוק ולא לעוברים עליו.
    סגור
  • 11.
    גרינצייג צודק (ל"ת)
    יוסי 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    גליקמן
    יוסי 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה ומוסר. מוסר וגליקמן אביעד. חחח. ולמה אתה כותב בצורה בריונית כלפי מגל. ומי יעביר דרכך להקריא שורות מודלפות מהפרקליטות. בזה אתה לא מתקרב לההוא מערוץ 12. אביעד אתה אדמדם למה? שחרר את החגורה ואת העניבה. תפסיק להיות לא נחמד. בפוזיציה של אני אל הצדק.
    סגור
  • 9.
    יינון מג(עי)ל
    אזרחית 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא בגלל מה שאתה כותב כנגד הקולגות אלא דווקא הצדקנות שלך... לא יודעת אם יש לך בנות (מקווה שלא), אם חלילה כן, תעצום לרגע עיניים ודמיין שאתה קוורא/שומע את השיח של המכביסטים האלה דנים כך בבת שלך, שמחר ימלאו לה 18...אין אתה, אלא נחתום שמעיד על עיסתו... איכסה
    סגור
  • 8.
    מכבי
    מומו 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לקבל שמפניות ,סיגרים,חמשיות ושיפוץ בית בקיסריה בסדר?
    סגור
  • 7.
    ינון מגל
    נטו 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ינון מגל,,, שחצן,, ומכוער מבפנים,,, זוכר למה הועזבת. מהכנסת?
    סגור
  • 6.
    מוסר?
    יעקב 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    האם מישהו יכול להזכיר לי מדוע ינון מגל פרש מחברותו בכנסת ישראל?
    סגור
  • 5.
    מוסר?
    יעקב 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מישהו יכול להזכיר לי מדוע ינון מגל פרש מחברותו בכנסת?
    סגור
  • 4.
    חשבון נפש לכולם
    צהוב בנשמה 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני בהחלט מגנה את התנהגות השחקנים גם במקרה שאין צד פלילי בנושא אבל באותה מידה יש לי טענות קשות לנערות ולהוריהן ברור שהנערות שיקרו ביודעין ביחס לגיל וגם מתאר לעצמי שהן התלבשו בהתאם ואתם ההורים שהסרתם כול רסן מבנותכם איפה הגבול ומהעיתונאים המכובדים שאני מאוד מעריך ומוקיר,מילת בקורת אחת לגבי הבנות לא שמעתי וזה מאוד מפריעה לי
    סגור
  • 3.
    השמאל מהלך אימים על העם היהודי בציון. (ל"ת)
    זהירות 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 2.
    רחמיי על כל "כתבי" 13......
    רפי 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בקרוב כולם יהיו מובטלים.....שירת הברבור שלהם.
    סגור
  • 1.
    ינון מגל איש חסר בושה וערכים העיקר ששומר שבת (ל"ת)
    כאילו אלוהים לא רואה 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • ינון מגל
    דני 06/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אותם צדקנים כמו ברוכי וגליקמן כשהם רואים צעירונת פצצה הם בטח מכסים את עינהם .ושואלים היא פחות מ16 או יותר אה יותר אז עכדו אפשר להסתכל.כולם תמימים.כל הגברים אבל כולם גם אלה שבערוץ הספורט מזדעזעים.משיחת השחקנים.בוואטסאפ.כאילו שאתם צגיקים גמורים
    סגור