ויראלי

מגל לקלינגבייל: "מה שמעניין אותך זה לפגוע בגברים חזקים ולהשתתף בלינץ'"

העימות בין השניים החל לאחר שמגל האשים את תרבות הסלבס של פינס בפרשת הכדורגלנים. קלינגבייל בתגובה: "לתפישתי המוסרית זה מגעיל"; גם אלי ציפורי יצא נגד "סולם הערכים המקולקל" של מגל ואפילו גיא פינס הצטרף לחגיגה
אילן שניג |  4
ינון מגל, סיון קלינגבייל וגיא פינס (צילום דרור עינב, אלעד בריגה, פייסבוק/גיא פינס)
סערת הכדורגלנים והקטינות ממשיכה להסעיר את אנשי התקשורת. במהלך סוף השבוע רבים המשיכו להתווכח בנושא. ינון מגל אמר כי "בתכלס אף אחד לא מדבר על התרבות שבה בנות 15 וחצי נמצאות על התמונות באינסטגרם, הפריצות, המועדונים, זיוף ת.ז ,השקרים, הסקס, וכד'. מדברים רק על הכדורגלנים (שהוטעו) ותרבות ההוללות שלהם. אתם יודעים למה? כי הכל זה עוד אפיזודה בתרבות הסלבס של גיא פינס"
 
סיון קלינגבייל, עיתונאית דה מרקר התעמתה עם מגל: " תעשה לי רגע סדר - אתה בעד ששני גברים בגירים יעבירו ילדות מיד ליד? לתפישתך זה בסדר גמור? אין בעיה מוסרית?" ומגל ענה לה: " שניה אם הן היו בנות 18 מותר להן להשתתף באורגיה לפי תורת הליברליות שלכם? ואם הן משקרות ואומרות שהן בנות 18 זה מותר? מנסה להבין"  והסיפה " בוא נדבר עליך - תן תשובה פשוטה לשאלה פשוטה: האם אתה, ינון מגל, איש ירא שמים, חושב שזה בסדר לעשות אורגיה עם ילדות בנות עוד חודש 18?"
 
לכך ינון מגל הגיב: " מה זה בסדר?? זה לא עניין מוסרי זה עניין תרבותי על פי החוק זה לגמרי מותר ועל פי התרבות שלכם: גיא פינס, נועה קירל, עדי ביטי, טיילור מלכוב וכו וכו זה לגיטימי. אז מה את רוצה??".
בשלב מסויים קלינגבייל אומרת "לתפישתי המוסרית זה מגעיל - המוסר זה כנראה ההבדל ביננו" ומגל עונה לה: " ולתפיסתי את שקרנית, וצדקנית, וטהרנית, ורשעית. ושכל מה שמעניין אותך זה לפגוע בגברים חזקים ומפורסמים ולהשתתף באורגיית הלינץ' כחלק מתרבות הסלבס מקווה לפחות שאת נהנית גועל".
 
וכך הויכוח בין השניים נמשך וגם גיא פינס מצטרף לרגע לעימות ומתייחס לאמירה של מגל ושואל :"אה וואלה?" – כלומר תרבות גיא פינס היא זו האשמה? וינון מגיב: "הי גיא, כן, מה השאלה?" אך כאן הויכוח לא התרומם מעבר לכך.
קראו עוד ב-ice
גם עורך גלובס לשעבר, אלי ציפורי, התייחס לנושא בפייסבוק שלו: " לפני שמגל מטיף מוסר לאחרים בפרשת הכדורגלנים – שיתן קודם כל גילוי להתנהלותו המכוערת בעבר עם נשים - שבגינה נאלץ להתנצל ולהתפטר מהכנסת".
 

סולם הערכים המקולקל של ינון מגל ********************************** לפני שמגל מטיף מוסר לאחרים בפרשת הכדורגלנים – שיתן...

פורסם על ידי ‏אלי ציפורי‏ ב- יום שישי, 19 ביוני 2020
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כך מחלישים נשים מגיל צעיר כשמסירים מהן אחריות למעשיהן (ל"ת)
    יוחאי 06/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    טיילור מלכוב ובן זיני היו זוג כשהיא הייתה בת 15 ואילו..
    רם 06/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן היה בן 21. למעשה עבירה על החוק. אבל אף אחד לא דיבר.
    סגור
  • 2.
    ינון מגל
    אברהם 06/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מישהו זוכר מדוע ינון מגל עזב את הכנסת?
    סגור
  • 1.
    הבעיה היא שאף אחד לא מדבר על העיתונאים שמטרידים מינית
    זלמן חרמנובסקי 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בייחוד לא על ההוא... נו... איך קוראים לו... ברח לי השם. נדמה לי שהיה פעם בוואלה והתנהג בבהמיות מינית כלפי עובדות ואז התחסלה לו הקריירה, הוא התחנן לאשתו שתסלח לו ומאז הוא נהיה מריר ועצבני.
    סגור