ויראלי

אלי אבידר עלב באמיר איבגי בכנסת - אחרי שהסתחבק איתו בווטסאפ: "יא מלך"

הח"כ יצא נגד ההשתלטות של ראש הממשלה על התקשורת ותקף את המינויים של איבגי וברדוגו. עכשיו חושף ניר גונטז' הקלטה שאבידר שלח לאיבגי לאחר שהתראיין אצלו ובו הוא מרעיף עליו שבחים. אבידר: "אגיב בכנסת"
אילן שניג |  3
ניר גונטז', אמיר איבגי, אלי אבידר (צילום טוויטר/רן בוקר, מסך ערוץ הכנסת)
הנטייה שלנו לא להאמין לדברי הפוליטיקאים מקבלת חיזוק היום. רק לפני כמה ימים עמד ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו מעל בימת הכנסת ובנאום חוצב להבות יצא נגד השתלטות ראש הממשלה על התקשורת ובו תקף את מינוי של יעקב ברדוגו, אותו כינה "השופר של הדיקטטורה" ואת מינוי של אמיר אביגי לפני מספר ימים למנהל מחלקת החדשות של גלי צה"ל: “אפילו לאמיר איבגי נמצא תקן בגלי צה”ל, כראש מערכת החדשות, לא פחות”.
 



היום חושף העיתונאי ניר גונטז' מהארץ והצינור הודעה מוקלטת שנשלחה, לדבריו, לאמיר איבגי לפני 3 חודשים על ידי ח"כ אבידר: "אמיר יא מלך, חולה עליך. מי שמאזין לראיון איתך בטוח שאם אנחנו נפגשים במקרה ברחוב, אנחנו הולכים מכות(צוחק). הכל 10, רק תגיד לחבר'ה שם שידחפו לציוצים ולמהדורות קצת. יאללה ידידי, המשך יום טוב".
 
ח"כ אבידר ענה לפרסום ההקלטה בטוויטר: " שלום "עיתונאי" עאלק. תבדוק את תאריך ההקלטה לפני שאתה כותב שטויות. וקח עוד סקופ מטורף: ב-2015 כתבתי לו: ידידי ובהערכה רבה".

גונטז' הגיב לאבידר: "להכניס עיתונאי למרכאות לא הופך את העיתונאי ללא-עיתונאי. זה מקטין את הכותב. לא את הכתב. ההקלטה היא מלפני מספר שבועות, ומועדה המדויק אינו רלוונטי. צייץ לעניין; 1. שאלת את ליברמן איך בתו התעשרה, או שזה לא מעניין אותך? 2. מה גילית על איבגי מאז ההקלטה, שלא ידעת קודם?".בהמשך גונטז' חושף כי ההקלטה היא מסוף מרץ – לפני כשלושה חודשים.
 
מח"כ אלי אבידר נמסר בתגובה: "אגיב מחר בכנסת".
מניר גונטז' נמסר: "אלי אבידר הוא אחד מחברי הכנסת הצבועים ביותר. מדובר בח"כ שמכהן תחת איש שכולנו יודעים מיהו. ליברמן לא נתן תשובות לגבי יכולת ההשתכרות המופלאה של בתו ועכשיו ח"כ אבידר מנהל קמפיין נגד נתניהו המושחת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אבידר הסמרטוט
    יחיאל 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ידוע כי "חכ" אבידר צבוע, אה גם כלומניק בעליל
    סגור
  • 2.
    אבידר
    דור 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבנאדם מנוול ושקרן כמו הבוס שלו אביגדור
    סגור
  • 1.
    ללא קשר לסיפור- ניר גונטז' מעייף (ל"ת)
    תכלס 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור