ויראלי

כתבי גל"צ מתייצבים מאחורי אמיר איבגי בצל הביקורת ב"הארץ" על מינויו

בעיתון פרסמו כתבה על התנהלותו בתחנה, ובה נטען כי המינוי נעשה ממניעים פוליטיים. הכתבים תמכו בו בנוסח זהה: "איבגי נאמן קודם כל ולפני הכל לעבודתו העיתונאית. מחלקת החדשות בידיים הטובות ביותר"
איתי פת-יה |  4
אמיר איבגי (צילום יח"צ)
לאחר שעיתון "הארץ" פרסם כתבה של אריאנה מלמד ואיתי שטרן תחת הכותרת "כך, בחסות אמיר איבגי, נתניהו כבש עוד יעד: גלי צה"ל", כתבי התחנה מתייצבים היום מאחורי איבגי. "מאז הצטרף אמיר איבגי למחלקת החדשות בגל"צ הוא הוכיח שהוא נאמן קודם כל ולפני הכל לעבודתו העיתונאית. חשוב לנו להבהיר - מחלקת החדשות בידיים הטובות ביותר. נמשיך לעשות את עבודתנו העיתונאית בצורה מקצועית״, כך נכתב בפוסט שהפיצו בטוויטר יובל שגב, אגם קדם לוי, דורון קדוש, ליה ספילקין ואליאב בטיטו.
מיכאל האוזר-טוב, הכתב הפוליטי של התחנה, שיתף את הכתבה מ"הארץ" וסתר את הטענה שהובאה בה, לפיה איבגי, תחת הטייטל החדש, "קבר" אייטם שלא שירת את הימין. בפתח הכתבה הוזכרה חשיפה של האוזר-טוב משבוע שעבר, שהביא את הפרוטוקולים מדיוני בג"צ על סגירת התיק נגד היועמ"ש מנדלבליט בפרשת הרפז, בתקופתה שימש כפרקליט הצבאי הראשי. מהחשיפה עולה כי בשונה מהפרסום של אילה חסון בחדשות 13 יומיים קודם לכן, השופטים אכן היו מודעים לכך שעילת סגירת התיק נגד מנדלבליט הייתה משולבת, ואלה לא הוטעמו לחשוב כי התיק נסגר בעילה של חוסר אשמה.
 
קראו עוד ב-ice
"עורכי חדשות ותיקים ומנוסים בתחנה חשבו כי יש מקום להוציא התראה למאזינים באפליקציה, לקדם את הידיעה ולהמשיך לשדרה ולעדכנה ביומני החדשות, כמקובל", כתבה מלמד. "אבל מנהל החדשות לא הסכים. כיוון שהוא גם מגיש את יומן הצהריים של גלי צה"ל ועל פיו יישק דבר, הידיעה נקברה לגמרי". על כך כותב האוזר טוב כי אמנם "לא היה פוש", אולם "כן היה - פולו במהדורות החדשות, בתוכנית של יעל דן ופולו בפתיחה של יומן הצהריים. בהגשת... אמיר איבגי".
מוקדם יותר היום חשף ניר גונטז' מ"הארץ" כי ח"כ אלי אבידר, שמתח ביקורת במליאת הכנסת על מינויו הטרי של איבגי, רק חודשים ספורים קודם לכן חלק לזה שבחים בהקלטה ששלח לו בוואטסאפ לאחר שרואיין על ידו. "אמיר יא מלך, חולה עליך", אמר לו חבר הכנסת, "מי שמאזין לראיון איתך בטוח שאם אנחנו נפגשים במקרה ברחוב, אנחנו הולכים מכות". "הכל עשר", המשיך והבהיר, "רק תגיד לחבר'ה שם שידחפו לציוצים ולמהדורות קצת. יאללה ידידי, המשך יום טוב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי אלה כל שמות הכתבים שציינתם?
    gri 06/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מכיר אף לא שם אחד
    סגור
  • אנשים שמקבלים כסף (ל"ת)
    אחד שמופיע 06/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חוץ מאהרון ששורבב בטעות, כתבי גלצ
    Peh 06/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא חלק מהשמות הבולטים מבין החיילים
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן לסגור. העסק אבוד (ל"ת)
    גלי צפון קןריאה 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור