ויראלי

טענות קשות כלפי הכתב יוסי אלי: "מביים ומתדרך את מפגיני השמאל"

פעילי ליכוד העלו סרטון המתעד את אלי מתדרך את מפגיני מחאת הדגלים השחורים. אלי: "אני בהלם, איזה עולב, אני היחיד שהגיע לשם"; דורון הרמן: "מה שעשו לו זו בושה וחרפה"
אילן שניג |  8
יוסי אלי (צילום מתוך טוויטר)
לא בכל יום מתפרסם סרטון שנותן לנו אפשרות להציץ אל מאחורי הקלעים של דיווחי כתבי החדשות. זה קרה בסוף השבוע האחרון עם הדיווח של כתב חדשות 13 בירושלים, יוסי אלי. מבחינת פעילי הליכוד שהעלו את הסרטון לרשתות החברתיות מדובר בהוכחה לכך שאלי מנסה לתדרך לביים ואף לתאם עם פעילי השמאל שהגיעו למחאת הדגלים השחורים את ההפגנה ומתבאס כשזה לא הולך לו: "יכולות בימוי נראה שאין לך - אבל ניסיונות הנדסת תודעה, זו המומחיות שלכם!!" כותב לו פעיל הליכוד מוטי טל.

יוסי אלי עונה לפוסט הזה ומביא את גרסתו לדברים: "וואו! אני בהלם!!! איזה עולב! אסביר.... באתי להפגנה כדי להעביר ביושר את מחאת דגלים השחורים. ביושר לגמרי" ומוסיף - "במשך שעה המפגינים המוזרים מפריעים לי וצועקים למרות שאני כתב תקשורת היחיד!! שהגיע לשם. אמרתי להם תהיו בשקט כשאני מדבר ואם אתם רוצים תצעקו תוך כדי השידור. מה הם עושים? שימוש זול ומגעיל בבקשה שביקשתי מהם שיהיו בשקט כדי לנסות להעביר את השידור נקי. אני בהחלט למדתי את הלקח".
 
גם עמיתו לחדשות 13, דורון הרמן יצא להגנתו של אלי: "יוסי אלי כתב הגון וישר היחיד שהגיע להפגנת הדגלים השחורים. הוא עשה את מה שכל הכתבים עושים כשיש קומץ מפגינים, מבקש לסתום את הפה כדי שישמעו את הדיווח. ובסופו ניתן לצעוק כמה שרוצים. מה שעשו לו זו בושה וחרפה! אולי הלקח הוא פשוט לא לתת יותר במה לחבורה הזו".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נמאסתם כל פעם הימין ממציא..תתאדו לנו מהחיים (ל"ת)
    תתאדו כבר 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    לא הבנתי על מה הסיפור הגדול
    גל 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מבלי לקרוא את ההסבר, זה היה לי די מובן, שהוא מבקש מצד אחד לשמור על האותנטיות של סיקור ההפגנה, כך שישמעו ברקע את ההפגנה ומצד שני שיתאפשר לו לקריין את הדיווח, באופן שהקולות ברקע לא יפריעו. הוא לא אמר להם מה להגיד, רק שייכנסו ברקע, כפי שהם כנראה היו מעוניינים, קצת אחרי שיידבר. מי שדיבר שם על מה להגיד היה מצד המפגינים.
    סגור
  • 5.
    תיראו מופתעים (ל"ת)
    מאיר 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    רק שימו לב לכם.
    7 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רק שימו לב לכם כיצד התשקורת השמאלבנית מנפחת הפגנות מסוימות אבל מגמדת אחרות מסיבותיה שלה שלא קשה לנחש מהן.
    סגור
  • 3.
    דורון הרמן
    שלח המשתלח 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אתה צריך להתבייש על צורת הדווח של פייק עיתונות.
    סגור
  • השקר שצולם
    שפוי 06/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דורון הרמן הוא שנורר של סיגריות, בכול דיווח שלו הוא תמיד פונה לאנשים בסביבה ומבקש סיגריות, כך היה גם בפיגוע בביניין פנורמה שם ביקש מימני. אז מה זה בשבילו להגן על שקרנים מסלפים ובונים כתבות יש מאיין. ערוצים 11 12 13 הם מיזמן כבר לא ערוצים ישראלים שמספרים את האמת על מערכות המדינה, והכתבים והפרשנים ברובם הם פוסט ציוניים שמוליכים את המדינה למדינת כל אזרחיה. אם היה בהם טיפת אמת היו מבקשים מהפרקליטות לחקור את פרשת הממד החמישי, את פרשת הרפז, מנדלבליט אשכנזי, אלשייך רם בן ברק, דודי כהן מפכ"ל המשטרה, סגלוביץ, אך לא הם לא יעשו זאת כי אלו כולם ביחד עם מערכת המשפט הפרקליטות והתקשורת, ובג"ץ חברו להם יחדיו כדי המבין יבין ליכאורה
    סגור
  • 2.
    חדשות 13 רגילים ליצור את החדשות עליהם הם מדווחים! (ל"ת)
    פייק ניוז 13 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 1.
    מת על חדשות 13, אבל יוסי אלי לא עומד בסטנדרט
    גיל מוזס 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נראה יותר כמו כמו סטודנט לתקשורת שנה ראשונה או עיתונאי במקומון נידח ולא כמו כתב בערוץ ארצי מוביל. תמיד יש לו מין מבט כזה של צבי שנלכד בפנסי מכונית הדוהרת לעברו. גם רהיטות היא לא הצד החזק שלו. חבל, באותו כסף היה אפשר לגייס מישהו מוכשר יותר.
    סגור