ויראלי

אבישי בן חיים נמלט ממפגינים בבלפור: "נגרור את הגופה שלך עם טנדר"

בתיעוד יוצא דופן שנקלט בטלפון של בן חיים בטלפון נשמעות קריאות אלימות נגדו מצד מפגינים: "תברח, בן זונה, בן מוות אתה". בן חיים נמלט מהמפגינים ועיתונאים גינו את האירוע
אילן שניג |  14
אבישי בן חיים (צילום מסך חדשות 13)
מפגינים רדפו אחרי ד"ר אבישי בן חיים בהפגנה בבלפור וצעקו לו קריאות גנאי, כך לטענת העיתונאי שתיעד זאת במכשיר הסלולרי שלו. שם אמנם המפגינים או בן חיים לא מופיעים, אך נשמעות קריאות אלימות כמו "נגרור את הגופה שלך עם טנדר, תברח בן זונה ובן מוות אתה".
הקריאות לעבר אבישי בן חיים, מתוך הטוויטר של חדשות 13
ינון מגל שפרסם לראשונה את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו כתב: "ועכשיו תשבו, ותראו, ותקשיבו: עיתונאי. דר' אבישי בן חיים. נמלט ממפגיני השמאל בבלפור ורק הטלפון מקליט: "נגרור את הגופה שלך עם טנדר! תברח! בן זונה גבלס! בן מוות אתה!" אומר שוב: השמאל חייב להתנער מהאלימות במחנה שלו אחרת זה עלול להגמר רע".
וחברו שמעון ריקלין ענה לו: "תבייש ינון! הרי ידוע שאין אלימות בשמאל! ולכן איש בשמאל לא מוכן לגנות אלימות. ולכן נאמר שוב: כל אלימות שלא תיהיה היא בגלל ההתפרעות של השמאל ברחובות. ובגלל התקשורת שמעודדת אותה".
העיתונאית גל גבאי, שדווקא לא מזוהה עם מחנה הימין, כתבה: "זה טקסט בזוי מבחיל ולא די בגינוי שלו. זה איום על חייו של אבישי וזה צריך להיות במשטרה".
עיתונאי מקור ראשון וערוץ 7, שלמה פיוטרקובסקי, כתב: "אפשר לאהוב את עמדותיו של אבישי בן חיים ואפשר לא. אני למשל חושב שהוא גם צודק מאוד, וגם טועה לא מעט. אבל מול הזוועה הזו בעיקר מגיע לו חיבוק גדול. חיבוק של אהבה ותמיכה, לצד בוז עמוק למי שבמקום לנהל ויכוח ענייני עם אבישי - בוחרים לחרף ולגדף".
אבל היו גם מי שפקפקו באמיתות הסרטון, שקשה לראות בה דבר – לא את אבישי ולא את המפגינים. המשמש עופר כתב למגל: " ברור. חוץ מכמה פרטים ״קטנים״: לא רואים את אבישי בן חיים, הוא לא צייץ את זה בעצמו, לא רואים מי צועק, אין כל ראייה שמדובר בשמאל והמצייץ נוטה לאחרונה לכיוון פייק."
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    אמיתי
    יוסי 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברומא תהיה רומאי במזרח התיכון תהיה מזרחי מזל שהשמש זורחת במזרח
    סגור
  • 13.
    תעשיה
    צח 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבלפור ובסובב בלפור מתפתחת תעשיה של שקרים הרודן מביים איומים על חייו ואבישי שלנו מביים קריאות שלא היו ולא נבראו . כך פועל שלטון רודני
    סגור
  • 12.
    דר נכבד שמגן על דרעי אסיר ועל ביבי נאשם עושה כסף על תוכ
    מושחת 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דר נכבד שמגן על דרעי אסיר ועל ביבי נאשם עושה כסף על תוכנית על מרוקאים, מבלבל את המוח ולא מזכיר במילה שכל צמרת הליכוד זה אשכנזים עשירים, מלבה שנאה של ישראל הראשונה והשנייה. אני גדלתי בבאר שבע, הלכתי ללמוד והתקדמתי בשיניים אשתי ממוצא ספרדי ששמעה בבית רק ללמוד ללמוד ללמוד. איזה ישראל אנחנו? הילדים שלי? אתה רק גורם לפילוג ועל מי אתה מגן על אשכנזי מיליונר שלא רוצה חקירה בנושא הצוללות
    סגור
  • 11.
    עצוב מאד ויותר עצוב שאין גינוי משמאל (ל"ת)
    דניאלה 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    נזכרתם?
    מפגינה לא תמימה 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לערוץ 13 מה לכתוב אז הם משחזרים את האירוע שקרה לפני יותר מחודש בהפגנה, שכבר דובר והובהר מי היה בו. מעניין מי שם מפחד מביבי.
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    מתי הימין גינה אלימות מצדו?
    גל 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי הימין גינה אלימות מצדו? הם רק מחפשים השוואות ל"צביעות של השמאל" בכל פעם שזה קורה ומתועד. וכרגיל, לוקחים מקרי קיצון, במידה שאינם מפוברקים, ומחילים אותם על כלל המחאה והלגיטימיות שלה, כאילו שזה אמור לשנות משהו בקשר למהות המחאה. מקרי אלימות צריך לגנות, לא משנה מאיזה צד, אבל יש הבדל בין קללות לבין אלימות פיזית, ועד כה לא נראתה אלימות שכזו במחאת העצמאים מצד המפגינים. להפך, הם ספגו אלימות.
    סגור
  • 8.
    רק ימניים
    גיל תמיר 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל התוקפים הם אנשי ימין מחופשים, שמאל אמיתי בארץ לא אלים.
    סגור
  • 7.
    עליבות ליגאלית. חארטה בפיתה.
    ארצ'י מאירסון 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא רואים כלום, אפילו לא את בן חיים עצמו. פשוט בדיחה. אפשר היה לצלם את זה בכל מקום, בכל זמן. סרט שלא מראה כלום. לא אתפלא אם מדובר בקבוצה של לה-פאמיליה.
    סגור
  • 6.
    אוי יו יו קיללות אותך
    רונן 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חודשים אתה מסית נגד חצי מהעם ובסוף אתה מוציא סרטום פייק וממשיך בהסתה . לך תראה מה קורה במחנה שלך ואת כל הסירטונים שלא פירסמתה כי זה פוגע באג׳נדה שלך
    סגור
  • 5.
    פייק (ל"ת)
    אורן 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    זה פייק מקילומטר
    רונן 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא התרחק והקולות אוספו לסרטון כל ילד בן 10 יכול לעשות במיוחד כתב חדשות
    סגור
  • 3.
    לאט אבל בטוח נחשף פרצופו האמיתי של השמאל האנרכיסטי
    ערן 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    החלק העצוב הוא שרוב השמאלנים בכלל לא יודעים שמארגני הפגנות השמאל מקבלים מימון של אלפי דולרים מעמותות שמאלניות רדיקליות באירופה הממונות על ידי איראן מימון עמותות השמאל עי איראן חייב להיפסק
    סגור
  • 2.
    פיק
    אילן 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אין אמונה בינון מגל וחברו יעשו הכל כדי לפגוע במפגינים לפני חודש לגיבור ישראל אברמוביץ בהפגנה של הימין צעקו לעברו דברי נאצה וניסו לפגוע בו אז מגל איפו הית? מסית לאומי
    סגור
  • 1.
    ברור שזה מפוברק.
    יאיר 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האיש הקטן הזה לא מעניין את אף אחד מהשמאל. הוא בך הכל בכיין מזרחי מקצועי
    סגור