ויראלי

הרשת סוערת: תומכי נתניהו צעקו "מוות לשמאלנים"; רה"מ: "שמח שהשמאל הצמיח אזניים"

ראש הממשלה סייר היום בעיר רמלה כדי להביע תמיכה בעסקים הקטנים. לאחר שסיים את ביקורו, החלו המקומיים לקרוא קריאות "ימותו השמאלנים", ונתניהו נצפה מתרחק לעבר רכבו על רקע הקריאות. לפיד: "הוא מנותק!"
ניר קומם |  14
בנימין נתניהו (צילום פייסבוק/בנימין נתניהו)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יצא היום (שלישי) לסיור בפיקוד העורף ולאחר מכן סייר בעיר רמלה, שם הביע תמיכה בעסקים הקטנים. במהלך הסיור הוא עבר בחנות פלאפל ושוחח עם בעלי העסק מקומי, שאל אותם לגבי המענק לעצמאיים אותו קיבלו, והדגיש את החשיבות שבשמירה על הנחיות התו הסגול. בסרטון שהופץ בחשבון הטוויטר של נתניהו, אמר: "עזבו דיאטה, צאו לאכול ולחזק את העסקים הקטנים". אלא שלאחר שנופף לשלום לנוכחים, החלו אנשי המקום לקרוא קריאות תמיכה בנתניהו וקריאות שנאה כנגד השמאל.
 
בשבועות האחרונים, לאור ההפגנות בבלפור ושלל גילויי האלימות סביבן, הרשת מלאה בקריאות מכל הקשת הפוליטית הקוראות להורדת גובה הלהבות ולגינוי הערות אלימות באשר הן. נתניהו עצמו התבטא בישיבת הממשלה בתחילת השבוע ואמר: "אני מגנה אלימות מכל סוג שהיא. יש לנו אפס סובלנות כלפי כל גינוי של אלימות וכל איום של אלימות". ואולם, היום נצפה נתניהו נפרד מאנשי רמלה, ומיד כשהפנה גבו החלו הנוכחים לקרוא קריאות עידוד לנתניהו שנהפכו לקריאות נאצה כנגד השמאל. אחד הנוכחים קרא: "עם ישראל חי, חי וקיים. מלך ישראל, אין כמוך ביבי בעולם, אוהבים אותך ביבי. אל תספור אותם ביבי, ימותו כל השמאלנים, השמאלנים מניאקים, ביבי. כל השמאל מת, השמאל מת, אל תספור אותם ביבי".
 
התגובה לא איחרה לבוא. מלשכת נתניהו נמסר כי "נתניהו לא שמע את הקריאות החריפות שנשמעו בצאתו מהמקום. במהלך הסיור הוא כן שמע אמירה אחרת שקשורה להפגנות ופחות קיצונית, וביקש מתומכיו להפסיק". מאוחר יותר צייץ נתניהו בעצמו: "שמח שהשמאל פתאום הצמיח אוזניים. אצלי זה עקבי: אני מגנה הסתה ואלימות מכל צד שהוא. לא מחוץ לביתי בהפגנות השמאל ולא ברחוב. אנחנו חייבים להתאחד במאבק המשותף שלנו בקורונה. אני מצפה מיאיר לפיד, איימן עודה ומנהיגי השמאל לגנות את ההסתה והאיומים לרצח בהפגנות שהם מובילים נגדי".
 
יו"ר האופוזיציה, חה"כ יאיר לפיד, פרסם את הסרטון בו נראה נתניהו פוסע לכיוון רכבו לצלילי קריאות הגנאי של הקהל המקומי וכתב: "אני מאמין לראש הממשלה שהוא לא שמע. הוא מנותק!".
 
טופז לוק, יועץ ניו-מדיה לראש הממשלה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "רואים בבירור בסרטון שהופץ שראש הממשלה בדרך לרכבו וכבר לא במקום. כל היתר זה פייק ניוז. התקשורת כרגיל תמשיך במסע השיסוי וההתעלמות מההסתה והאלימות של השמאל". הציוץ זכה לתגובות רבות, ביניהן: "רואים בבירור. גם בגילו השמיעה לא מה שהייתה פעם. מאז 95 אנחנו יודעים שיש לו בעיות שמיעה. אולי זו האוזן של האם-16?", ו"אם אתה חושב שרואים בבירור שהוא לא במקום אז אתה צריך משקפיים".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    נתניהו מעודד מלחמת אזרחים (ל"ת)
    ישראל ש. 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    הימין לא צריך וראוי שלא יגנה את אלו שצעקו
    מני 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל מעולם לא גינה את איומי הרצח ואת הקללות של השמאל הגיע הזמן שהימין לא יגיב
    סגור
  • 11.
    הכסא שהתנדנד
    אלמונית 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו המומחיות של היבי ומשפחתו: לשסע חצי עם בחצי השני, לגרום לשנאה אחד כלפי השני, הפעם לא יצליח לך אם עד עכשיו הכסא שלך התנדנד, עכשיו הוא בוער!!!!
    סגור
  • 10.
    אדם בזוי
    ליכטיג 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרן מזן של חייזר חזירי תועבה של אדם
    סגור
  • 9.
    חייזר עם שיער סגול (ל"ת)
    חייזר עם שיער סגול 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    הדיקטטור
    אמיתית משדרות 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל השנים הוא מסית ומדיח , ומשתמש בציבור האטום והמטומטם לצרכיו האישיים. משתמש בכם וזורק לא מעניינת אותו המדינה . רק לצאת מהמשפט ..ואתם משחקים לידיו . כמה טמטום משולב ברוע .
    סגור
  • 7.
    השמאל
    פתאום 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נעלב מהקריאות??? מעניין ששמאלנים צועקים עם שלטים בהפגנות אלימות עם וונדליזם, ובפייסבוק שמאלנים קוראים לרצח נתניהו, השמאל לא שומע!!! ממש חירש!!!! רק שצועקים נגד השמאל אז הם שומעים!!!! צבועים הביתה!!!!!!!
    סגור
  • 6.
    הביבי אותו ביבי שנות התשעים. (ל"ת)
    נרי 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    יאיר אתה באמת מטומטם (ל"ת)
    שלו 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    ביבי הולך לערים
    אניהיא 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו רמלה כדי לשמוע דברים כאלו.שלא יגידו שאינו מבית מפחיד ומאיים כדי לשמוע אותם. מירינרגב פנתה אתמול ל" נשות השמאלי":כדי לקבל עזרה ותגובה עוצמה שעושים לשרה נתניהו.אותונדבר אפשר לענות לנתניהו,אתם לא תקבלו שום עזרה מהשמאל.השנאה שלכם לשמאל מטורפת עוברת גבולות הגיון.לא תקבלו עזרה בדברים" שמאלניים" כמ זכויות אדם ואזרח.תפסיקו לשנוא את השמאלנים ולהטיף לשנאתם
    סגור
  • 3.
    שמאל חוליגני
    עודד 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ההפגנות בבלפור של השמאל החוליגני מספקות לעם ישראל עוד הוכחה מדוע זה מטורף להפקיד בידי החוליגנים הללו את מפתחות המדינה מזל שהעם שלנו התפכח !!!
    סגור
  • 2.
    ביקור נתניהו
    לולו 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בס"דגיל סלומון כמה שאתה פטטי וצפוי .אתה הוא זה שלא מביא מידע טמנתי אותו .כי זה ממך והלאה. מעבר ליכולתך.אתה הוא הסיבה או לפחות חלק .לשמאל הרדיקלי והאנרכיסטי
    סגור
  • 1.
    3 כתבי אישום מינוריים מחכה לחקירות הגדולות, מניות צוללו
    מושחת 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 4
    צוללות
    סגור
  • אתה באמת מאמין בזה
    שלו 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכל בולשיט,מרוב שנאה בעניין אתה לא שופט נכון.
    סגור