ויראלי

"השווה את נתניהו להיטלר": סדי בן שטרית חצה את הגבול - וזכה לגינויים גם ממתנגדי רה"מ

אחד ממובילי המחאה נגד ראש הממשלה השווה בין מעשיו של הצורר הנאצי היטלר, להתנהגותו של נתניהו. בן כספית: "מיותר, מחליא, מזיק, מופרך ומקומם". ברוך קרא: "השוואה מגונה ומחליאה"
מערכת ice |  5
בנימין נתניהו, סדי בן שטרית (צילום פייסבוק/בנימין נתניהו)
אחד מהמתנגדים הבולטים ביותר של ראש הממשלה נתניהו, סדי בן שטרית, מי שגם עומד בין מובילי המחאה מול בלפור בחודשים האחרונים, סיפק אמש אמירות קשות נגד רה"מ והשווה בין מעשיו של הצורר הנאצי להתנהגותו של נתניהו. אותה השוואה הוביל לגינוי נרחב מצד עיתונאים רבים, גם אלו המזוהים כמזוהים עם המחנה הנגדי לרה"מ כמו בן כספית וברוך קרא. 
 
העיתונאי בן כספית: "אומרים לי שסדי בן שטרית השווה הערב את נתניהו להיטלר. כמה מטומטם, מיותר, מחליא, מזיק, מופרך ומקומם אפשר להיות? מתברר שכמה שצריך. כמה חבל".
כתב המשפט של חדשות 13, ברוך קרא הוסיף: "השוואה מגונה ומחליאה, מעוותת ושקרית. נקודה". 
ינון מגל תקף: "מפגינים פוליטיים עם רמקול משווים את נתניהו להיטלר. זה קרה הערב אבל זה לא יפתח מהדורות. סליחה, בעצם, זה לא יופיע בכלל במהדורות למה? כי זה לא אותו דבר תודה". 
 
יניר קוזין, הכתב הפוליטי של גל"צ: "ההשוואה שעשה סדי בן שטרית היא פשוט איומה ומעוררת חלחלה. זו פגיעה לא רק בנתניהו כרה"מ, אלא בעיניי, תסלחו לי, גם בניצולי השואה. סבתא שלי לא יכלה לסבול שהיו משווים מישהו לנאצים "אין לכם בכלל מושג על מה אתם אומרים" היא הייתה נאנחת. ראוי לכל גינוי".
 
הגינויים באו מכל עבר, כשחלק מהם גם התייחסו לכך שבן שטרית הוא מהסימנים הבולטים של המחאה בבלפור, והתבטאויות שכאלו מחוץ לקונצנזוס עלולות למעשה גם לפגוע במחאה עצמה. בינתיים, סדי בן שטרית לא התנצל אלא דבק בדעתו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השוואת רה"מ שלנו לצורר הנאצי
    עובד גשן-מבש"ן 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לעניות דעתי צריך להגיש נגד אותו סדי בן שטרית תלונה במשטרה ולדרוש ממנו לא רק התנצלות אלא גם ממש פצויים. חצוף ומופרע שכזה. אכן זכותו לחשוב אחרת אך להשוות את נתניהו לסופר-סופר פושע שבסוף ממש התאבד? הגזמה פרועה שפברועות!!!
    סגור
  • הוא יתאדה מהארץ בעצמו
    מאנדהוא מאשדוד 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא אמר הבוקר ברשת ב' שאם נתניהו חוזר בגדול ויותר עוצמתי הוא אורז ועף מפה, אז בהצלחה מהר נתפטר מהסדי(זם) הזה. באי באי, . בבקשה אל תשכח לקחת איתך עוד 100 אנרכיסטים, תקבל על זה תעודת הוקרה, ויישר כח.
    סגור
  • 2.
    איפה הימים ההם
    עזרא 11/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בן שטרית מתגעגע לימי מפאי והשמאל ימים שההורים שלו לא יכלו להרים את הראש והלכו כפופים ומושפלים תתבייש לך כפוי טובה שכמוך השמאל זרק את ההורים שלך מהמשאית לחולות דימונה וירוחם כמו עדר עגלים לזה אתה מתגעגע? אפס גדול שכמוך
    סגור
  • 1.
    בן שטרית אני מחזק את ידיך
    משה 11/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ההשוואה צודקת ובמקום.
    סגור
  • גם אני מחזקת אותו.
    דגנית 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההשוואה הכי מדויקת ונכטנה
    סגור