ויראלי

עומר אדם או אייל גולן? האמנים והשירים המושמעים בספוטיפיי ב-2020

ענקית הסטרימינג פירסמה את הדירוג האזנות אצלה. בין היתר התפרסם מי האמנים הכי מושמעים, השירים הכי מצליחים וגם רשימת הפודקאסטים - שאסור לאף אחד לפספס
מערכת ice |  1
ספוטיפיי, עומר אדם, אייל גולן (צילום pixabay, פייסבוק/עומר אדם, אלוני מור)
ענקית הסטרימינג הבינלאומית ספוטיפיי, פרסמה היום (שלישי), נתונים לגבי צריכת מדיה דרכה. בין הנתונים שהיא פרסמה ניתן למצוא את הזמר וזמרת הכי אהובים, רשימות השמעה מובילות, פודקאסטים ועוד.
הזמר הכי מושמע בעולם הוא הראפר "באד באני", שיותר מ- 8.3 מיליארד אנשים נחשפו לשירים שלו, במקום השני הראפר "דרייק", ו"ג'י באלבין" סוגר את השלישיה הראשונה עם עוד נציגות לרגאטון. במקום הרביעי "ג'וס וורלד" ו"דה וויקנד" סוגר את הרשימה. בגזרה המקומית עומר אדם מוביל את הרשימה, כאשר אייל גולן ועדן חסון אחריו בהתאמה נותנים את הייצוג למוזיקה הים תיכונית. סוגרים את הרשימה ישי ריבו ועידן רייכל.
בקרב הזמרות המובילות ברשימת ההשמעה הישראלית , ניתן למצוא את בילי אייליש שמחזיקה בתואר העולמי, זו שנה שנייה ברציפות. במקום השני, הזמרת הישראלית המצליחה נועה קירל ובמקום השלישי, אריאנה גרנדה. סוגרות את הרשימה עדן בן זקן ודואה ליפה בהתאמה.
את השירים המושמעים ביותר בישראל מוביל הזמר, "דה וויקנד", עם  Blinding Lights, במקום השני הלהיט Dance Monkey, במקום השלישי, "אלוף העולם" של חנן בן ארי. במקום הרביעי נמצא השיר "מסע", של אליעד נחום. השיר שסוגר את הרשימה הוא הדואט המשותף של ישי ריבו ונתן גושן, "נחכה לך". 
בשנת 2020 היו יותר פריצות מפתיעות של אמנים חדשים, בעוד שבשנים קודמות הרשימה היתה כמעט לחלוטין מורכבת משירים של אמנים ותיקים ומבוססים. כך לדוגמה, אלה לי, עם השיר "זוט עני" שהגיעה למקום ה-38 ברשימה, יסמין מועלם ושקל הגיעו למקום ה-34 עם השיר מסיבה, רביב כנר עם "רסיסים" במקום ה-42 ועקיבא עם "אל תעזבי ידיים" הגיע למקום ה-52.
ברשימה גם ניתן למצוא את הפודקאסטים או הסכתים אם אתם מחובבי העברית התקנית. חמשת ההסכתים המובילים בישראל הם: "חיות כיס" במקום הראשון, "שיר אחד", במקום השני, במקום השלישי נמצא הפודקאסט "נשמע טוב" וסוגרים את הרשימה "קיצור תולדות האנושות - הקורס" ו- "מנועי הכסף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העובד
    א 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממליץ על קיצור תולדות האנושות! שומע במהלך העבודה, ממש מעניין
    סגור