ויראלי

נתניהו קרץ למגזר הערבי, היריבים הפוליטיים התחילו להזיע ותקפו ברשתות החברתיות

ראש הממשלה אמר בישיבת הליכוד כי הוא מעוניין להביא מצביעים ערבים לתמוך במפלגה. סער טען: "עד היום לא עניין אותו מיגור הפשיעה", לפיד השתמש בסרטון 'הערבים נוהרים לקלפי'. חברי הרשימה המשותפת לא ריחמו בביקורת
כפיר אדר |  3
נתניהו והמחוסן המיליון (צילום טוויטר בנימין נתניהו)
זה לא סוד שראש הממשלה בנימין נתניהו קורץ למגזר הערבי והביקורים שלו בסוף השבוע במתחמי חיסוני הקורונה בטירה ובאום אל פאחם היו יריית הפתיחה לקמפיין שהוא מקדם כדי לפתות את המצביע הערבי להגיע מכל המקומות, דווקא אל הליכוד.
על פי הדיווחים, נתניהו כעת בישיבת מזכירות הליכוד: "אני אומר לכם, הפעם הערבים יצביעו לנו". מוקדם יותר הסביר לבכירי המפלגה כי סקרים הראו שרבים בציבור הערבי לא בטוחים כיצד יצביעו, ולדעתו אפשר לשכנע אותם שלא ללכת עם הרשימה המשותפת. רוה"מ ישיק בקרוב תוכנית למיגור הפשיעה ומתייעץ לגבי שיריון מועמד ערבי במפלגה.
גדעון סער, שפרש מהליכוד והקים את 'תקווה חדשה' כתב בטוויטר: "אחרי שנים של חידלון וחוסר מעש נזכר הערב ראש הממשלה לדבר על גיבוש תוכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית. מצער שעד היום הנושא לא עניין אותו ושממשלתו מנעה רק לאחרונה את העברת הצעת החוק שלי לעונשי מינימום למחזיקים וסוחרים בנשק בלתי חוקי".
 
יאיר לפיד, ראש מפלגת כחול לבן עקץ בטוויטר: "פתגם ערבי עתיק אומר: ان كنت كذاب ـ افتكر אם אתה שקרן, חשוב היטב בטרם תשקר. אם אתה שקרן , עליך להיות בעל זיכרון טוב, לבל יחשפו את שקריך". הוא הוסיף את סרטון הבחירות המפורסם בו נתניהו אמר 'המצביעים הערבים נוהרים לקלפי".
 
חברת הכנסת מהמשותפת עידא תומא סולימאן כתבה: "لا تصدق ختيار ماتوا اجياله אל תאמין לזקן שמתו בני גילו. נתניהו, כולנו זוכרים טוב, אבל כנראה הזקן הזה מאבד את הזיכרון. עכשיו נזכרת לשבת עם אוחנה לבנות תוכנית נגד הפשיעה באוכלוסיה?! עשור שדם בנינו לא ענין אותך אבל הקול שלנו בבחירות גורם לך לשקר במצח נחושה. הפעם הליכוד נוהר לערבים".
 
חברה למפלגה אחמד טיבי כתב: "כשדחפורים הרסו בתים בקלאנסאווה נתניהו התהדר ושיתף אתר חדשות שכתב ש״כוחותינו פועלים בקלאוסאווה כאילו מדובר בקרב נגד אויב. התנכרות אחת קטנה מבין מאות. עכשיו, כשהגוש מצטמק הוא מנסה למצוא קולות של נאיביים שימושיים אצל אותם אלה שהסית נגדם מאז שנות ה90. שקוף".
ראש מפלגתם איימן עודה כתב: "כבר ידענו שנתניהו לא מאמין שאנחנו שווים אבל הניסיון החדש שלו לקושש קולות גם מוכיח שהוא זלזול באינטליגנציה של החברה הערבית. עשור של אדישות לפשיעה, הסתה אלימה, וליבוי שנאה לא תמחק בקמפיין בחירות. גם הפעם החברה הערבית תתייצב מול שונאיה בראש מורם ולא תתן להם לפלג אותנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סטייק
    מירה 01/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מתהפך עכשיו כמו סטייק? הליכוד. הם ב ל ח ץ
    סגור
  • 2.
    ביבי מחפש פריירים חדשים
    אחד 01/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נגמרו לו הפריירים היהודים מחפש בנרות פריירים ערבים
    סגור
  • 1.
    ח׳חחחחיי נתניהו בדיחה גרועה (ל"ת)
    נירית 01/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור