ויראלי

נתניהו ביקש לדחות את הדיון בגלל הסגר, גנץ: אל תדאג, ביהמ"ש יישאר פתוח - עליי

שר הביטחון בני גנץ מגיב לפרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שדורשים לבטל את כתב האישום באופן מיידי. בצלאל סמוטריץ' הגיב לגנץ: "עצוב לחשוב שזו רמת השיח של מי שהתיימר להנהיג אותנו"
ארנולד נטייב |  3
גנץ וביבי (צילום פלאש 90)
פרקליטי ראש הממשלה ביקשו היום (רביעי), מבית המשפט שהדיון הקרוב יתמקד בבקשתם לביטול מוחלט של כתב האישום האבסורדי נגד ראש הממשלה: "לאור הכשלים החמורים שהתגלו לאחרונה בעבודת הפרקליטות מהיום הראשון של החקירות". בני גנץ כתב בתגובה: "נתניהו, אל דאגה. בתי המשפט יישארו פתוחים - עליי".
 
פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עוה"ד בעז בן צור ועמית חדד בוחנים את האפשרות לבקשת חסינות נוספת מהכנסת, בעקבות תיקון כתב האישום. בין היתר, הם טוענים כי בניגוד לחוק יסוד הממשלה, היועמ״ש לא אישר פתיחת חקירה נגד ראש הממשלה וכי ישנם חוסרים של פרטים מהותיים ועובדות שהפרקליטות מנסה להסתיר במכוון.
חבר מפלגת ימינה, בצלאל סמוטריץ' כתב לגנץ בתגובה: "עצוב לחשוב שזו רמת השיח של מי שהתיימר להנהיג אותנו. מיזם כחול לבן היה ונשאר חלול וריק לחלוטין. קריסתו היתה צפויה ומתבקשת. כולנו חייבים להפיק לקחים ולהצביע למפלגות של דרך ולא של אנשים ואספירציות פוליטיות אישיות".
יוצא האח הגדול אלירז שדה כתב: "בני גנץ לא מבין שאם בלי מילים גורמים לך לעשות מעשים נגד עמך, רק כדי לשמור על עצמך משפטית, כדי להוכיח שלא היה קשר כזה, ברגע הראשון אתה מקבל את החץ לגב. בני, ברגע הראשון!"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כי רמת השיח בליכוד מאוד גבוהה
    גל 01/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראינו זאת בקמפייני ההסתה והניסיונות להדליף מידע מביך על גנץ. במקרה הזה גנץ יצא גדול. ומה לעזאזל רשם אלירז שדה, זה בעברית?
    סגור
  • 2.
    לא יאומן שזה היה רמטכ"ל. לא יאומן ! (ל"ת)
    גנץ רמטכ"ל 01/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 1.
    זוכרים את הקשקוש "לא יהיה כלום כי אין כלום" הי"ד?
    ראובן מזוז 01/2021/06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זה נגמר בדיוק כמו "מה? מה פתאום?". עכשיו עוברים לטענות טכניות וכשגם זה יכשל, ישאר רק הסתה ובכי בסגנון 'אכלו לי, שתו לי'. זהו... נגמרו לזקן השטיקים.
    סגור