ויראלי

תומכי טראמפ מתפרעים: הוטל עוצר על גבעת הקפיטול; "ארה''ב דורשת את האמת"

תומכי הנשיא מפגינים הערב כנגד אישור תוצאות הבחירות בהם ג'ו ביידן הוכתר כנשיא החדש של ארצות הברית. על פי הדיווחים עוצר לילי הוטל על הבירה האמריקאית. טראמפ: "למייק פנס לא היה האומץ כדי להגן על מדינתנו"
ארנולד נטייב | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay)
תומכי הנשיא דונלד טראמפ מתעמתים הערב (רביעי), עם שוטרים בוושינגטון הבירה בניסיון לפרוץ לקונגרס, שם צפויים לאשר את מינויו של ג'ו ביידן לנשיא האמריקאי הבא באופן רשמי. בעקבות ההפגנות הדיון הופסק בדקות אלו והוטל עוצר לילי על עיר הבירה. 
לאחר הסתערות של תומכי טראמפ לתוך המבנה, המשטרה החלה לירות כדורים חיים, כאשר אישה נפצעה באורח קשה. מוקדם יותר, סגן הנשיא מייק פנס הוברח מהבניין, גורמים רפובליקנים קוראים להפסיק את האלימות וכי לא לאלימות הזו הם ציפו. 
 
בסרטונים שעלו ברשת ניתן לראות עשרות שוטרים מתעמתים עם המפגינים באחת המהומות הגדולות שפרצו בשנים האחרונות בבירה האמריקאית.  על פי הדיווחים בארצות הברית, עשרות אלפי תומכי טראמפ הגיעו להפגין נגד ''גניבת הבחירות''. 
דונלד טראמפ תוקף את סגן הנשיא מייק פנס בציוץ בטוויטר: "למייק פנס לא היה האומץ לעשות את מה שהיה צריך לעשות כדי להגן על מדינתנו ועל החוקה שלנו, ונתן למדינות הזדמנות לאשר מערכת עובדות מתוקנת, ולא את ההונאות או הלא מדויקות שהן התבקשו לאשר בעבר. ארה"ב דורשת את האמת!"

תיעודים נוספים מהמהומות:
  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה