ויראלי

מנכ"ל טוויטר: אני לא שמח שנאלצנו לחסום את טראמפ, אבל האם זה היה נכון?

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר, מתייחס לראשונה לחסימת חשבונו הפרטי של טראמפ: "עמדנו בפני נסיבות יוצאות דופן שאילצו אותנו להתמקד בביטחון הציבור", ועל אי חסימת חשבונות אחרים הצטדק: "אנחנו צריכים לבחון את עקביות מדיניות האכיפה שלנו"
יהודה לוינגר | 
ג'ק דורסי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ק דורסי, pixabay)
ג'ק דורסי, מנכ"ל הרשת החברתית טוויטר, התייחס הבוקר (חמישי) לחסימת חשבון דונלד טראמפ לצמיתות בעקבות המהומות, ומנסה להצדיק את הצעדים בהם נקטה החברה: "אני לא חוגג ולא מרגיש גאווה בכך שהיינו צריכים לחסום את החשבון של טראמפ", כתב דורסי, "קיבלנו את ההחלטה על בסיס המידע למניעת אלימות פיזית דרך הטוויטר ומחוצה לה".
כזכור, חשבונו הפרטי של טראמפ עם כל 90 מיליון עוקביו נחסם לצמיתות על ידי טוויטר לאחר שהואשם בעידוד תומכיו בהתפרעויות בקפיטול. גם בחשבון הנשיא הרשמי נמחקו הציוצים האחרונים.

צילום מסך טוויטר
לדברי מנכ"ל טוויטר בסדרת ציוצים ארוכה, ההחלטה של טוויטר הייתה נכונה: "עמדנו בפני נסיבות יוצאות דופן שאילצו אותנו להתמקד בביטחון הציבור. נזק בעולם שבחוץ דרך דיבורים מקוונים - זה מה שמניע את מדיניות האכיפה שלנו מעל לכל".
דורסי אמנם מצדיק את טוויטר, אבל מוסיף כי חסימת חשבון טראמפ הוא כישלון של החברה: "לאסור על חשבון - יש לכך השלכות אמיתיות ומשמעותיות והאיסור הוא כישלון שלנו בקידום שיח בריא". עוד הוסיף דורסי כי לקיחת אותו חופש ביטוי יכול להוות תקדים מסוכן: "להביא לידי כך שיש לאדם או תאגיד כוח על השיח הציבורי העולמי".

צילום מסך טוויטר
מנכ"ל טוויטר גיבה את החלטתו בכך שגם רשתות אחרות חסמו את טראמפ, בדרך שלא הייתה מתואמת ביניהן. לבסוף הוא עורך חשבון נפש על חסימת טראמפ להבדיל מחשבונות אחרים: "כן, אנחנו צריכים לבחון את חוסר העקביות של מדיניות האכיפה שלנו ואנחנו צריכים שקיפות רבה יותר בפעולות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה