ויראלי

חוק הקנסות אושר, גפני האשים וספג האשמות בחזרה: "אין בושה, מנהיגות מוגת לב"

הכנסת אישרה את הגדלת הקנסות ברוב של 52 תומכים. יו"ר דגל התורה טען במליאת הכנסת: "מביאים את חוק הקנסות כדי להשמיץ את הציבור החרדי. אתם ששלחתם אותנו לגור בצפיפות כזאת אשמים",  גרינצייג תקף את הנאום: "בושה", ומה חשב גיא לרר?
כפיר אדר |  4
משה גפני (צילום אתר הכנסת)
חוק הגדלת הקנסות למפרי הנחיות אושר היום (שני), בקריאה ראשונה בכנסת,  ברוב של 52 בעד מול 23 נגד. בתוך כך, הדברים שנשא  חבר הכנסת משה גפני מיהדות התורה על דוכן הנואמים, הצליח להרגיז מעט ברשתות החברתיות את הצייצנים כשטען בנוגע לתיקון בחוק הקנסות כי האשמה לא צריכה להגיע לחרדים בנוגע להדבקות, אלא דווקא לציבור שאינו חרדי.
יו"ר 'דגל התורה' גפני טען במליאה כי: "מביאים את חוק הקנסות כדי להשמיץ את הציבור החרדי. אם מוכרחים לפתוח את מוסדות החינוך, הקנס הזה ישנה? רוצים לעשות הון פוליטי. כאילו החרדים הם הגרועים ביותר.  אנחנו לא אשמים, אתם ששלחתם אותנו לגור בצפיפות כזאת אשמים".
 

העיתונאי ישראל פריי כתב: "באמת בושה שהחילונים לא קנו לנו פנטהאוזים, אם אין לכם עבודה - תקנו לנו דירות, הדירה מגנה על עם ישראל, אלה שלא דורשים דירות הם שוליים קיצוניים", העיתונאי אבישי גרינצייג הוסיף: "אין בושה".
מנחה הצינור גיא לרר לא היה סלחן בתגובה שכתב: "אחינו החרדים האהובים לא מגיע לכם או לאף מגזר הנהגה מוגת לב, עזת מצח ומנוונת כמו ההנהגה שלכם. החלמה מהירה".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קנסות
    זלמן 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך חוק הכפלת קנסות, לא יעזור, חייבים לסגור כל מוסד, ארגון, מכון אשר מפר סגר!!
    סגור
  • 3.
    אין בושה!!
    זלמן 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גפני צודק, לא צריכים לחוקק חוק להכפלת קנסות. כל מוסד, אירגון , מכון, עסק, אשר פותח בניגוד להוראות הסגר חייבים לסגור !!
    סגור
  • 2.
    קנסות
    גפני 01/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין. למיץ. של הזבל. הזה. בושה עוד. הוא. הוא. בטענות. חיים. על. חשבון. הציבור. לא עושים. צבא. לא. עובדים. לא. משלמים. מיסים. ועוד. מקבלים. כסף. ועוד. בוכים. כמו. חתולים. ועושים. ילדים. והציבור. צריך. לגדל. אותם. בושה
    סגור
  • 1.
    פרזיט נשאר פרזיט. כך גם עלוקות מוצצות דם. (ל"ת)
    אברום 01/2021/25
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור