ויראלי

עמית סגל על הריסת המזבח: "מוחקים את התנ"ך", אופנהיימר: פייק ניוז"

פרשן חברת החדשות, עמית סגל, תקף בחריפות את הריסת מזבח יהושע על ידי הפלסטינים: "הפכו לחצץ את אחד האתרים התנ"כיים החשובים ולא קמה צעקה גדולה", יריב אופנהיימר: "רק חלק מהחומה ההיקפית ונעשה בטעות בתום לב"
יהודה לוינגר |  10
עמית סגל יריב אופנהיימר (צילום משה שי פלאש 90)
סערה ברשת סביב הריסת מזבח יהושע, לאחר שכחלק מסלילת כביש חדש סמוך לשכם, הרשות הפלסטינית הרסה את המשבח והשתמשה באבנים לבניית הכביש החדש. על פי תיעודים, בתקופה האחרונה ביצעו הפלסטינים עבודות באיזור שגרמו להרס בחלק מהגדר העתיקה מסביב לאתר המורשת.
מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, יריב אופנהיימר, מחה עלה סיקור התקשורתי נגד הפלסטינים בעקבות הריסת המזבח, וכתב היום (חמישי): "שרים, מועמדים, עיתונאים - פיד ימין שלם צייץ אתמול בלי הכרה על הפלסטינים הרשעים סטייל דאע"ש והטאליבן שהרסו אתר היסטורי ליהדות בשטחים. העובדה שמדובר רק בחלק מהחומה ההיקפית ובטעות שעשה הקבלן בתום לב לא עניינה אותם. פייק ניוז".
עוד הוסיף אופנהיימר: "יש לי נטיה מוזרה לקרוא את האותיות הקטנות ולא להסתפק רק בכותרת, במיוחד כשההיגיון לא משתלב עם הידיעה. כמות הרפש שאני סופג מהימין ״שקרן״ ״הזוי״ היא בלתי נתפסת, גם איום בדיבה. ושוב הוכח שאסור להתרגש או להירתע, האמת חשובה יותר. הפלסטינים לא הרסו אתמול בזדון שום מזבח. פייק ניוז".
כתבת חדשות 12, ליה ספילקין שהביאה את התיעוד, תקפה את דבריו: "די כבר יריב, בפעם המיליון, כמו שהגבתי לך גם על הציוץ אמש שמחקת לאחר מכן - מהרגע שפרסמתי את הידיעה כתבתי שהמזבח עצמו לא נהרס. יש סרטון בידיעה שלי שמראה את זה, לא יכולתי לעשות פייק ניוז גם אם הייתי רוצה. צר לי שאתה לא מבין כמה זה חמור גם אם פגעו "רק" בעשרות מטרים של החומה ההיקפית שהיא חלק בלתי נפרד מהאתר העתיק הזה שקיים יותר מ-3000 שנה. אז לכתוב שעשינו פייק ניוז זה פשוט לעשות פייק ניוז בעצמך. כל העובדות בכתבה נכונות ועברו בדיקה".
אופנהיימר המשיך לתקוף את הביקורת כי הרשות הפלסטינית הייתה חלק מכך כפי הציוץ הראשון של ספילקין: "הרשות הפלסטינית, לא קבלן. הרשות! כבר החלטת שזאת פעולה של הממשלה הפלסטינית".
מוקדם יותר, לאחר הסיקור, מחה על כך בחריפות פרשן חברת החדשות עמית סגל שכתב על כך: "מוחקים את התנ״ך ואנחנו עוסקים בהבלים".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הבדל קטן אבל גדול
    שלומי 02/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל מי שלא מאמין בתנך זה כמה אבנים בשבילנו זה הרבה יותר... בטח שזו מגמה בשטח ובטח ובטח שאתה רוצה להוכיח את שקר העם הפלסטיני שטוען לבעלות על ארץ ישראל ועל התנך. הרי יום יום הם הורסים אתרים מתפללים עם הישבן לכותל שרפתם את קבר יוסף כמה פעמיים. איך לעזאזל המקומות האלה קדושים בשבילהם?
    סגור
  • 7.
    תום לב וערבים-דבר והיפוכו (ל"ת)
    ד 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    אופנהיימר
    יצ. 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אופנהיימר, אתה מסכן , אתה כל כך מתענה שאתה יהודי , למה לך תצטרף לחבר'ה מרמאלה וכך ייטב לך . אז תן גז ותעוף חתיכת מסכן עלוב מושתן .
    סגור
  • 5.
    צודק עמית סגל - אם זה היה ההפך - איזה רעש זה היה עושה
    מירב ברוך 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם רק אנחנו היינו פוגעים בתום לב באיזה פסיפס הכי קטן שקדוש להם בדת בקוראן כל העולם כבר היה נרעש
    סגור
  • אין ההיפך - איזה אתר מורשת פלסטיני אתה מכיר?
    יש חוק 02/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הימור שלי - אם בכל זאת היה ההיפך , ככל הנראה היה מעורב בזה קבלן פלסטיני.
    סגור
  • 4.
    אופנהיימר אתה בוגד בסבך, באביך לא בטוח
    אילן 02/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה רק מה שאנחנו יודעים ומה עם מה שאנחנו לא יודעים?.
    סגור
  • 3.
    חתיכת אבן, את מי זה מעניין? (ל"ת)
    ערן 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • " חתיכת אבן"
    רפאל 02/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא רק חתיכת אבן בין אם אתה מאמין בתנ"ך או לא החתיכת אבן הזאת מוכיחה שהתנ"ך אמיתי והתנ"ך הוא חלק מאחת הסיבות שאנחנו בארץ ישראל דווקא בארץ ישראל אז ברגע שאתה מתנהג אל התנ"ך כאל כלום אז לא רק שאתה מזלזל בעבר שלך אלה גם אתה פוגע באחת הסיבות העיקריות מדוע זה הזכות שלנו להיות בארץ ישראל
    סגור
  • 2.
    יודעים מה מותג הטוסטרים האהוב על עמית סגל? Netanyahu
    אליקים ברדה 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    27 1
    ההוכחה? אפילו אם מוחקים את התנ"ך, ימשיך לשרת אותו במדיה ולא יצייץ נגדו מילה. נאמנות כה עיוורת למותג אין אפילו אצל מעריצי Apple.
    סגור
  • 1.
    "מוחקים את התנ"ך"? ושום ביקורת על העדר תגובה מנתניהו?
    צבוע דה לוקס 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    22 1
    וואו... תראה לאיזה מחוזות הגעת, עמית סגל. אפילו אם "מוחקים את התנ"ך" (לטעמך), עדיין אינך מסוגל נפשית להוציא מילת ביקורת (ולו מימין) נגד נתניהו. סרקתי את הודעת הגינוי שלך שהובאה כאן... לא מצאתי את השם "בנימין נתניהו" אפילו פעם אחת בטקסט. האמת? מבין אותך. גם אני יודע מה זה משמעת קמפיין. לא פלא שאתה אחד ה'עיתונאים' המועדפים על ביבי. אתה אף פעם לא יורה בנגמ"ש - גם אם מוחקים את התנ"ך. בכל זאת... הרי יש סדרי עדיפויות.
    סגור