ויראלי

צפו: בימינה תופסים 'טרמפ' על הזיופים של שקד

אתמול פירסמה איילת שקד סרטון על מודעות לאלימות כלפי נשים בו היא מדבר על "הזיוף האמיתי" לדבריה, הבוקר נתלה על עזריאלי שלט חדש לקמפיין ימינה: לא יודעת לשיר, אבל יודעת להוריד לכם מיסים"

שירה יום טוב | 
איילת שקד (צילום יונתן סינדל פלאש90)

אתמול פירסמה שקד סרטון חדש בו היא מבקשת להעביר מסר על "הזיוף האמיתי" - התמודדותן של נשים מוכות עם אלימות בבית לדבריה. "יש אלפי נשים מוכות וההתעללות מתמשכת בבית אך כלפי חוץ הן מזייפות כאילו הכל טוב, כאילו הן בזוגיות מושלמת", הסבירה בסרטון.


"להיות אישה מוכה זה קשה אבל לבקש עזרה זה קשה לא פחות אז בפעם הבאה שאתם קולטים חברה, בת משפחה או קולגה, תעזרו להן להתקשר לאחת מהעמותות שהטלפון שלהן מופיע למטה בתגובות ותעזרו להן להיחלץ ממעגל האלימות", שקד חתמה באזכור נוסף לסרטון הזיוף הוויראלי "אני מקווה שאת הסרטון הזה גם תעיפו ברשת".

נוסף לכך, תושבי תל אביב גילו הבוקר כי על מגדלי עזריאלי נתלה שלט חדש מקמפיין הבחירות של ימינה. בשלט, לצד תמונתה של שקד נכתב: "אני לא יודעת לשיר, אבל יודעת להוריד לכם מיסים".
כזכור, בסוף השבוע שעבר הופץ סרטון של שקד שנראית באולפן הקלטות והיא מזייפת. מאחורי הסרטון עומד פרויקט להעלאת המודעות לאלימות נגד נשים שהופק לקראת יום. זמן קצת לאחר הפצת הסרטון כתבה שקד בדף הפייסבוק שלה "זו הדלפה מרושעת של חומר גלם מתך פרויקט שנועד להעלות את המודעות לאלימות נגד נשים. אז אם צריך את הזיופים שלי כדי שיעסקו בנושא החשוב הזה, גם בסדר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה