ויראלי

קריאות לח"כ גפני: בטל את השתתפותך באירוע של חדשות 12

עיתונאי ערוץ 20 קראו לחבר הכנסת מיהדות התורה, לבטל את השתתפותו בוועידת המשפיעים של חדשות 12, זאת בעקבות כתבת אולפן שישי על החרדים. ריקלין: "אם לא תודיע שאתה מחרים את הועידה אתה לא ראוי להיות שליח ציבור"
אורן שטרנברג |  1
משה גפני (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
כתבת "אולפן שישי" בה נטען שרוב הנכנסים לארץ הם חרדים בזכות התיעדוף שלהם בוועדת חריגים, עדיין ממשיכה לעורר סערה. כמעט שבוע עבר מאז שודרה הכתבה, ואולם הביקורת כלפי תוכנה ממשיכה לגדול.
במהלך הימים האחרונים נשמעו קריאות רבות נגד יוצר הכתבה, אילן לוקאץ' וכן נגד חדשות 12, בטענה כי הם הציגו את הדברים באופן חד צדדי ומגמתי. ביקורת רבה נשמעה מצדם של עיתונאים חרדים ובין הייתר נשמעו קריאות להחרים את התחנה.  
אם היה נדמה שהסעה שככה, היום יצאה תזכורת כי היא עדיין בשיאה. עיתונאי ערוץ 120, שמעון ריקלין וינון מגל, תקפו היום (חמישי) בחריפות את הכתבה וקראו לחבר הכנסת משה גפני לבטל את השתתפותו בועידת המשפיעים של חדשות 12.
"שלום לחבר הכנסת משה גפני". אמר ריקלין, "כמה דליים של טינוף ערוץ 12 צריך לשפוך על הציבור שאתה מייצג כדי שתודיע שאתה לא מגיע לועידה שהוא מארגן? או שאתה לא באמת מייצג את החרדים והתרגלת להיות עבד מתרפס".
עוד הוסיף ריקלין: "אם לא תודיע שאתה מחרים את הועידה של ערוץ 12 אתה לא ראוי להיות שליח ציבור".
גם עמיתו לערוץ, ינון מגל, קרא לחבר הכנסת גפני להחרים את הועידה של חדשות 12. "כמה עובדות: חדשות 12 הכפישו את החרדים בכתבה שקרית ומגמתית, יהדות התורה הודיעה שתחרים מי שמשקר על החרדים, גפני עומד להשתתף בימים הקרובים בועידה של חדשות 12, חרדים רבים אומרים לי שהם שוקלים הפעם להצביע לסמוטריץ, בברכה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גפני יחרים את 12 ביום שהרב נקניקייבסקי יהפוך לרפורמי
    דוד פצאל 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואגב... ריקלין, ביבי מושא הערצתך מתראיין לחדשות 12, כפי שראינו. מה תגיד?
    סגור