ויראלי

השב"כ כבר היה מוכן, אבל נתניהו ביטל את 'ההטרלה' בביתו של בנט

על פי הדיווחים, ראש הממשלה אמור היה להגיע לרעננה ולמסור לראש מפלגת ימינה מסמך לחתימה בהקשר לבחירות, מעין 'גימיק', אפילו אנשי השב"כ הגיעו כדי לסרוק ולאבטח את המקום, אך נתניהו טען: "בנט הודיע שהוא לא מעוניין, החלטנו לוותר על כך" 
כפיר אדר |  1
נפתלי בנט, בנימין נתניהו (צילום יחצ, פייסבוק/בנימין נתניהו)

מפגש בין בנימין נתניהו לנפתלי בנט בצהריי יום שישי ברעננה המנומנמת? זה מה שאמור היה לקרות היום (שישי) ממש מול ביתו של מועמד ימינה לכנסת לפי מספר דיווחים ברשתות החברתיות, כאשר אנשי השב"כ הגיעו למקום כדי לאבטח את 'הגעתו המיועדת' של ראש הממשלה.

נפתלי בנט שיתף בטוויטר שלו: "מהבוקר כוחות משטרה ושב״כ מול ביתי עדכנו אותי שביבי מגיע להטריל אותי היום. נתניהו, בוא לדיבייט. רק אל תתחרט ותבריז. נדבר על איך ממשלתי תחזיר את הביטחון לתושבי הנגב שממשלתך הפקירה. איך ממשלתי תוריד מסים מול ההוצאות הענקיות שלך. יאללה, בוא. העוגה של גילת מחכה. (כשרה)".
 

עוד הוסיף: "נתניהו, בעלי עסקים שפשטו רגל הגיעו אלינו הביתה, וגם משפחות מהנגב שנפגעו מאלימות של כנופיות של בדואים כרגע בדרך אלינו לפגוש אותך. נתניהו, האם אתה מגיע או מבטל?".
בני גנץ עקץ: "נפתלי, אל תשכח להזמין את דרעי שיחתום ערבות", בכל מקרה כנראה שהמפגש המסקרן הזה בו נתניהו אמור היה להביא לבנט טופס מסמך עליו הוא יבקש ממנו לחתום לא יתממש, כאשר עמית סגל פרסם כי רוה"מ כנראה לא יגיע.
גם עמית סגל התייחס, אבל צינן את האווירה וטען שנתניהו לא יגיע. בנט עוד ניסה לשכנע שוב והטריל את נתניהו בחזרה. הכין בסלון ביתו שתי כורסאות לעימות פוליטי. ״ממשלת נתניהו היא בשביל נתניהו ולא בשביל האזרחים״.
בסופו של דבר, ראש הממשלה שהגיע לכנס הליכוד ברעננה הסביר: "תכננו להפעיל היום 'נוהל שכן' ולנסות להשיג הסכמה מנפתלי בנט על ממשלת ימין יציבה והתחייבות שלא לשבת עם לפיד בממשלה - עם או בלי רוטציה. כיוון שבנט הודיע שהוא לא מעוניין, החלטנו לוותר על כך".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי בורח בלי הפסקה: מבנט, מכאן 11, מעימות בטלוויזיה
    וזאנה 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדבר אחד הוא לא יחמוק: מהמשפט.
    סגור