ויראלי

הח"כ מהמשותפת שנשאר בחוץ: "נאום כניעה של עבאס", הפרשן הערבי עקץ

מתאנס שחאדה התייחס למסע"ת של יו"ר רע"מ בזעם: "אני מריח ניחוח של נתן אשל בנאום", העיתונאי יוסף חדאד השיב: "הסיבה שאתה לא בכנסת כי לנו, ערבי ישראל נמאס מכם. נמאס שאתה מדבר על פלסטין!", אברהם גרינצייג: "רק בלבלתם את המוח לכולנו"
כפיר אדר |  1
מתאנס שחאדה עם עודה וטיבי (צילום יונתן סינדל פלאש90 ופייסבוק)
מה המחשבות בציבור הערבי על הנאום המפויס של מנסור עבאס, בעברית, שכוון ככל הנראה למפלגות ולציבור הימני לקראת חבירה אפשרית לממשלה משותפת? חלוקות, חלוקות מאוד אפילו.
חבר הכנסת מטעם הרשימה המשותפת מתאנס שחאדה צייץ בטוויטר: "נאום הכניעה. אני מריח ניחוח של נתן אשל בנאום. ללא הסדרת מעמדם הלאומי והאזרחי של הפלסטינים בישראל וסיום הכיבוש לא יתחולל שום שינוי ולא יהיה שוויון אמיתי מהותי".
 
פרשן I24NEWS והפעיל החברתית יוסף חדאד ענה לו על כך: "הסיבה שאתה לא בכנסת כי לנו, ערבי ישראל נמאס מכם. נמאס שאתה מדבר על פלסטין! נמאס שאתה מדבר על ג'נין! נמאס שאתה מדבר על עזה! הגיע הזמן לדבר עלינו וזאת בדיוק הסיבה למה מנסור עבאס הוא המפלגה הערבית הגדולה.. תזכיר לי כמה ח"כים מבל"ד יש? שלום ולא להתראות".
עוד כתב חדאד: "תכלס שכל ערוצי הטלויזיה משדרים בלייב נאום של פוליטיקאי ערבי בפריים טיים מנצרת- זה הישג מטורף שמי היה מאמין שיקרה... איימן עודה שסגר אתמול 6 שנים בפוליטיקה בטח אוכל את הלב יותר מכולם- הוא נשאר מאחור בכישלון עם עמדת הבדלנות שלו ורואה איך נציג ערבי אחר שדוגל בשותפות עקף אותו בסיבוב".
 
גם העיתונאי אברהם גרינצייג התייחס לדבריו של שחאדה: "כן, כי ב70 השנים האחרונות קידמתם בצורה מופלאה גם את הסוגיה הפלסטינית וגם את הסוגיה הערבית-ישראלית. או שבעצם רק בלבלתם את המוח לכולנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דור שלא ידע את יוסף
    אורה 04/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מפחדת מעבאס אלא ממי שיבןא אחריו מיורשו זה שלא יידע את יוסף כנאמר במקורותינו בעבר בארצות ערב שהיהודים חיו שם היותקופות יפות ומשגשגות של שיתןף פעולה וחיים טובים ואז קם קנאי רדיקלי והרס שיתוף פעולה של מאות שנים אז צריך לתת לערבי חשראל זכויות ולעזור להם כי צריכים לזכור כי גם אנו היינו גרים בארץ מצרים וגם לדעת שיהיה שיתוף פעולה אמין ויציב
    סגור