ויראלי

צפו: עמית סגל מסביר מה כל כך מיוחד בפגישת בנט-נתניהו

הפרשן הפוליטי של חברת החדשות בערוץ קשת 12 הסביר מה הדבר הכי מעניין בפגישה של בנט ונתניהו הערב. בשעות אלה, סמוטריץ' ונתניהו נפגשים. וגם: התגובות על הפגישות ברחבי הרשת 
מערכת ice | 
עמית סגל (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
יום עמוס עובר על ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אחרי טקסי יום השואה, נתניהו עורך היום (חמישי) סבב פגישות לקראת הרכבת הממשלה. בשעה זאת, נתניהו נפגש עם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ובשעה 20:30 נתניהו עתיד לפגוש את יו"ר ימינה, נפתלי בנט. כשהמטרה העיקרית של נתניהו להרכיב ממשלה ימנית מבלי להיתמך ברשימה הערבית המאוחדת של מנסור עבאס. 
הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל העלה לסטורי באינסטגרם סרטון ובו אמר: "אני בטוח שכשהתקשרו מהמשרד של נתניהו למשרד של בנט ואמרו לו 'בוא לפגישה הערב בבית ראש הממשלה' אז הוא חשב שזה טעות ושאל 'לא מדובר במשרד ראש הממשלה'. נפתלי בנט, לא יודע אם אתם יודעים, כף רגלו לא דרכה בבית ראש הממשלה מאז שהוא בפוליטיקה. נתניהו ורעייתו  מחרימים אותו ולא רוצים שהוא יכנס לשם ולכן כאשר הוא מגיע לשם זה באמת מחווה מדהימה בניסיון לשבור את הקרח ולהכניס אותו לממשלה".

עמית סגל התייחס גם להיתכנות של הקמת ממשלה של לפיד-בנט וכתב על כך: "בעיניי שאלת ההיתכנות של ממשלת לפיד-בנט תלויה בעצמת הקשר בין נתניהו ורע"מ. האם נתניהו יכול לחסום ממשלה בלעדיו ובתמיכת עבאס, גם במחיר בחירות 5? זה תלוי עד כמה עבאס חושש מבחירות כאלה. לדעתי לא חושש, לא אתפלא אם אחרי ההודעה הפגישה תעבור מבלפור בחזרה למשרד רה"מ או לחניה של מצודת זאב. לאור הצהרת עודה, המצב פשוט: נתניהו יכול איכשהו להקים ממשלה ללא תמיכת רע"מ; בנט חייב תמיכת רעמ והצבעה בעדו כדי להיות ראש ממשלה".
הפרשנית הפוליטית בערוץ, דפנה ליאל התייחסה לפגישה סמוטריץ'-נתניהו שמתנהלת בשעה זאת וכתבה על הסיכוי להקמת ממשלת ימין ללא תמיכה של רע"מ: "נתניהו ישמע מסמוטריץ׳ סירוב מוחלט לכל הכשרה של רע״ם ויבקש לרכז את המאמץ בפתרונות יצירתיים שיביאו את סער לממשלה. אחד מהם הוא לחוקק את החוק שמגביל קדנציות של ראש ממשלה אבל להחיל אותו רק מהקדנציה הבאה או עוד שנה או שנתיים. כך תמומש הבטחת בחירות של סער ולכאורה יוכל להציג הישג. לא התרשמתי שזה הפתרון שיכניס פנימה את תקווה חדשה".
ברשת, התגובות סוערות בהתאם לפגישות של נתניהו היום. כתבת  הספורט, דניאלה סמארי צייצה היום בטוויטר: "כשהיינו בנות 25 היתה לי חברה טובה שהתעקשה לצאת עם סלב מוכר שכל העיר ידעה שהוא 'פרפר' ורק מחפש להשכיב בחורות, אבל היא בטוחה שאיתה זה יהיה אחרת ודווקא בה הוא יתאהב". אורי דגון, העורך הראשי של ערוץ הספורט כתב: "לפחות בנט לא צריך עזרה מאורי גלר, מתכופף לבד כמו גדול".
הכתב הפוליטי של חדשות 13, ספי עובדיה הוסיף: "פגישת בנט נתניהו הערב מעניינת כשלעצמה, העובדה שהיא צפויה להתקיים בבלפור הופכת אותה אפילו למעניינת עוד יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה