ויראלי

הצל חזר לפייסבוק, למה הוא התנצל?

אחרי שביום שישי בבוקר הראפר הודיע כי הוא נפרד מהרשת החברתית מכיוון שירדה לו החשיפה בפוסטים בפייסבוק והוא יעבור לאינסטגרם ולטלגרם. במוצ"ש הצל הודיע כי הוא חוזר, אז למה הוא מתנצל?
מערכת ice |  5
יואב אליאסי הצל (צילום מסך פייסבוק)
הראפר והפעיל החברתי, יואב (הצל) אליאסי, הודיע אתמול (שישי) בבוקר, על כך שהוא נפרד מהפייסבוק והסיבה לכך היא ירידה בחשיפה של פייסבוק בדף העסקי ולכן הוא ייאלץ לעבור לרשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם וטלגרם. 
בשישי בבוקר כאמור, הצל כתב בדף הפייסבוק שלו: "פוסט פרידה. להתראות אחים שלי, היה נחמד. הייתה לנו תקופה טובה אבל אני חייב ללכת. אני לא עוזב רחוק ולא לתמיד אבל אם אני לא רצוי אז לא אשאר בכוח. מאתמול יום השואה, הפייסבוק חיסלו לגמרי את התפוצה של הדף שלי והורידו אותו לתפוצה של דף עם 1000 עוקבים בלחץ (הבנתי שאני לא היחידי). אז שאני אראה מה הולך, אני עוצר פרסום בדף. מי שמחפש אותי, אני באינסטגרם ובטלגרם. אני אקפוץ מדי פעם לבדוק אם הטראפיק חזר. אבל עד אז היה שלום פייסלנד".

פוסט פרידה להתראות אחים שלי, היה נחמד. הייתה לנו תקופה טובה אבל אני חייב ללכת. אני לא עוזב רחוק ולא לתמיד אבל אם אני...

פורסם על ידי ‏(הצל) the shadow‏ ב- יום חמישי, 8 באפריל 2021
בהמשך תקף אייטם של חדשות "כיכר השבת" והגיב להם עם פוסט: "שוב אתם חוגגים מוקדם מדי. לא אמרתי שאני עוזב את הפייסבוק בגלל לייקים, אמרתי שאני מקפיא פעילות בפיסבוק בגלל שהורידו את החשיפה שלי (ושל שאר אושיות הימין) ב90 אחוז ולבנתיים אני עובר לאינסטגרם ולטלגרם. מקווה שזה יתוקן במהירות ואני אחזור להיות עצם בגרון של ה0מאל. עד אז חיבוקי ושבת שלום ולא תיפטרו ממני כל כך מהר".
מלבד פוסטים אלה, הצל העלה פוסטים נוספים נגד ח"כ עופר כסיף ונגד חדשות 12, במוצ"ש האחרון הראפר הודיע כי הוא מתנצל בפוסט שבו כתב: "לא נעים לי בכלל אבל אני חייב להתנצל. אני מנסה תמיד להגיד דברים שאני עומד מאחוריהם במיליון אחוז אבל הפעם פישלתי ואני לא מתבייש להגיד את זה. בגלל משהו שאמרתי אנשים חגגו ושמחו ועכשיו אני צריך להרוס להם את השבוע אז מחילה וסליחה".
עוד הוסיף: "אמרתי אתמול שאני מקפיא את הפרסומים בפייסבוק בעקבות הורדת הטראפיק שלי ומה שקרה מאז שפייסבוק החזירו לי אותו. אז מצטער לחדשות 13 שרצו לבוא לראיין אותי ולכל מי שחגג בכתבות ובטוויטר וסליחה לכל ה0מאלנים החמוצים הממורמרים שלא שמחו ככה מאז שטארמפ נפל. אבל אני בסוף לא עוזב ולא מקפיא פעילות אלא חוזר בכל הכוח להיות עצם בגרון שלכם, קוץ בתחת הזחוח שלכם, אצבע משולשת בפרצוף החסר מודעות שלכם בקיצר אני לא הולך לשום מקום, חגגתם מוקדם מדי. במילותיו הנצחיות של פרסי יהודי חכם... חיבוקי".
 

לא נעים לי בכלל אבל אני חייב להתנצל. אני מנסה תמיד להגיד דברים שאני עומד מאחוריהם במיליון אחוז אבל הפעם פישלתי ואני לא...

פורסם על ידי ‏(הצל) the shadow‏ ב- יום שבת, 10 באפריל 2021

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אפס מאופס, צל בהחלט הולם אותך, חשוך. (ל"ת)
    אחת32 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חצי מליון לייקים על הדף כמעט כמו שלך
    עוד ביביסט 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז לא כל כך צל
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד לצל שחזר יש לו אלפי עוקבים הוא אמר את האמת
    דוק 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הוא אומר את האמת שיש כאלה שעבורם היא כואבת כי רוב הציבור ניזון מתעשיית הנדסת מוחות של התקשורת השמאלנית
    סגור
  • 2.
    שוב אליאסי המסית ממשיך להיתבכיין
    אלעד 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אולי תגלה פעם מי מממן אותך ? חי כמו מלך ולא עובד בכלל למעט פוסטים מסיתים נגד חצי מהעם לכל חגיגה יש סוף ואני מאמין ששלטונות החוק יחקרו את מקורות המימון שלך שאתה כל כך מסתיר ב"צל"
    סגור
  • 1.
    מי זה או מה זה הצל ?
    אינקוגניטו 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פה בישראל אנשים כל פעם מעלים כתבות על דברים מוזרים כשלאף אחד אין מושג קלוש על מה מדובר . זה כמו שאני אגיד למשל : "הירוק שוב תקף באילת" . אף אחד לא שמע ולא יודע מה זה "הירוק". למה הוא תקף ? או את מי הוא תקף ? העיקר לעשות רעש ולזרות פחד בלי שיהיה למישהו מושג על מה מדובר . אז די עם דמויות פקטיביות וכתבות דביליות .
    סגור