ויראלי

שי גולדן: "אסור לנו לעמוד מהצד כשמנסים לפגוע בנו"

איש התקשורת ממטרף לגלית דיסטל והצל בהתייחסות לחשיפת הפוסטים של אנשי הימין בפייסבוק. גולדן כתב פוסט ארוך ובו הוא מסביר מה בעצם קרה לפייסבוק ולמה ירדה החשיפה. גולדן: "הימין הישראלי צריך בית חזק משל עצמו בתקשורת"
מערכת ice |  9
שי גולדן (צילום ויקיפדיה)
איש התקשורת, שי גולדן העלה אמש (שבת) פוסט בפייסבוק שבו הוא מצטרף לאנשי ימין כמו הצל וגלית דיסטל מהליכוד ומדבר על ירידת החשיפה של הפוסטים של אנשי ימין בפייסבוק. גולדן כתב פוסט ארוך ובו הוא מנסה להסביר מה בעצם התהליך שהפייסבוק עבר. 
"קצב ושיעור והיקף החשיפה בדף שלי כאן חזר להיות כשהיה". כתב גולדן בפרופיל הפייסבוק שלו והוסיף "לא דמיינו את כל זה - גלית, גדי, אלי, מני ואחרים. כולנו חווינו זאת. הצניחה הייתה דרמטית. יש בעיה בלקונן על חשיפה בפוסט עם 2300 לייקים. צריך להיות הוגן וישר. זה חשוב".
בהמשך גולדן ניסה להסביר את התהליך שעבר על פייסבוק בימים האחרונים: "מה ארע? לא ברור. אולי טעות באלגוריתם. אולי הלחץ שהפעילה הקבוצה, אולי ההתעניינות מהתקשורת גרמה ליד הנעלמה של פייסבוק להשיב את הדברים לקדמותם. משהו קרה, בבירור. והדברים תוקנו".
לאחר מכן גולדן הוסיף: "הלקח שלי מהעניין המשונה? כזה: יש לנו כח רב כאן. גם בתקשורת, אנחנו מתרבים לאט לאט. יש לנו כח כלכלי וחברתי ופוליטי. ואסור לנו לעמוד מהצד כשמנסים לפגוע בנו. וגם אם מדובר בטעות בתום לב של פייסבוק, עדיין: חשוב מאד מאד, להשמיע קול, להתלונן, לא לעמוד מהצד כקורבנות אילמים. לדבר, לכתוב, להציף את המציאות בקול גדול".
לבסוף, גולדן סיכם את הפוסט וכתב: "הימין הישראלי צריך בית חזק משל עצמו בתקשורת. ערוץ תקשורת מרכזי, מיינסטרימי, משפיע, שמדבר לציבור רחב. ערוץ שייתחרה באמת במשחק של הגדולים. עד אז, נמשיך להיות תלויים בחסדיהם של עורכים ומנהלים ועיתונאים שמסורים לנרטיב אחד. הם יקבעו אם נשדר או לא. והם יחליטו בשביל כולנו מה ייאמר בחדשות ובאולפנים, וכיצד תתווך המציאות. הם ישלטו בסיפור של המדינה כאן. ואנחנו מודרים ממנו. חברים, את הקול שלנו והסיפור שלנו הגיע הזמן שנספר על גבי במה חופשית. גדולה. משלנו. באמת שהגיע הזמן שהימין ירים כבר את הכפפה הזאת".
 

קצב ושיעור והיקף החשיפה בדף שלי כאן חזר להיות כשהיה. א. לא דמיינו את כל זה - גלית, גדי, אלי, מני ואחרים. כולנו חווינו...

פורסם על ידי ‏‎Shai Golden‎‏ ב- יום שבת, 10 באפריל 2021

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    טיפוס מייגע, זקן, שעבר זמנו. לא מעניין, שולי ודכאוני (ל"ת)
    crcru 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    גולדן מההזויים ביותר. מהפך הסטייק הטוטאלי
    אשת איש 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה נסגר איתו זה.. ככ פתטיים השופרות שזה לצחוק
    סגור
  • 6.
    מנהלת פייסבוק בארץ היא מהימין הדי קשה
    משה מ. 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אז תפסיקו לבלבל את המוח, למעט הצל השגתם מה שרציתם , קיבלתם את המשרה בכנסת, בטלויזיה, ברדיו וכד'. לדעתי אצל חלק ההתקרנפות תמורת משרה. למעט הצל כולכם .ומכי השחיתות במשרות שמאפזרות לכם לתמוך בשחיתות בשירות הציבורי, וברודפי הבצע , תהנו ותפסיקו לילל או לצעוק כמו דיסטל, די יש גבול. הצטרפתם לדעתי לרודםי הבצע אז תהנו.
    סגור
  • מישהו קונה מהם את השקר הזה שהם מקדמים כבר תקופה,
    גל 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפייסבוק זה גוף שמאלני? אתם יכולים להיות יותר מנותקים מהמציאות? האג'נדה עיוורה אותם.
    סגור
  • 5.
    גולדן הוא הפייק הכי גדול (ל"ת)
    נועה מלמד 04/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 4.
    נמאס מההגיגים המשעממים שלך
    דניאל 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    די כבר די ....סבבה היית שמאלני ועכשיו אתה ימני וואו מחיאות כפיים כמה טרחנות ועיוות דברים בפוסט אחד שחרר אחי אתה לא מעניין אף אחד
    סגור
  • 3.
    אוי אוי אוי
    קרנפי 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הקרנף הצעיר שאיחר את רכבת הליקוקים, נבהל מפייסבוק שפתאום כל הבוטים מהמזרח הרחוק הפסיקו להנפיק לייקיים. איך גולדין יעביר את יומו, והאגו השפוף לוי בלי הלייקים האלו! אידיוט, הייתה תקלה עולמית הפייספוק מכיוון שפינו מקום לארוע הגדול של זכייתה בפעם שניה בפרס ספיר של הגב' שאטובריאן. ובנוסף, מה לרדוף שדים כמוך, להקים פייסבוק מתחרה? קטן עליך...
    סגור
  • 2.
    גולדן , הצל והכנופייה הם לא ימין. צריך לדייק
    anj 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ימין זה אנשים אידיאלוגיים. ימין זה אנשים עם דעות ושורשים של הבנה גאו פוליטית. גולדן , הצל ודומיהם אינם אנשי ימין. הם שייכים לז'אנר האופורטוניסטי הנחות, הרדוד, המרייר קללות והשמצות. וכל זה כדי לקבל עוד תפקיד ולגרד אולי עוד כמה דולרים בדרכם אל תחתית בור הקריירה שלהם.
    סגור
  • 1.
    שי היקר אתה בהחלט צודק, הצעד הראשון שכל איש
    דודי 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ימין יחרים את התוכניות אירוח החדשותיות ולא יספק להם מידע, תאמין לי אחרי חודש אחד כולם יתיישרו לקו האמצע ועד אז אתה וחבריך הימניים בתקשורת אל תלינו אתם ורק אתם מאכילים את המפלצת הזו אתם יצרתם אותה
    סגור