ויראלי

עקב פריצה לאונליפאנס: תמונות של בלה ת'ורן הודלפו

לפי דיווחים ברשת עולה כי פלטפורמת התוכן למבוגרים בלבד אונליפאנס נפרצה על ידי האקרים ותמונותיהם של 270 יוצרים הודלפו בפורום של האקרים וזמינים כעת לכל דורש, בין ההדלפות הודלפו תמונות של השחקנית בלה ת'ורן
בן רז | 
בלה תורן (צילום מתוך facebook)
פלטפורמת התוכן בתשלום אונליפאנס שעיקרה תכנים למבוגרים בלבד, נפרצה ותמונותיהם של קרוב ל-300 יוצרי ויוצרות תוכן ובהם בלה ת'ורן, הודלפו לקהל על ידי האקרים שפרסמו את התמונות שלהם בפורומים השונים. אונליפאנס טוענת כי לא מדובר בפריצה אלא מדובר באנשים שרכשו מנויים, אספו את החומרים והפיצו אותם באופן לא חוקי.
התמונות שהודלפו הועלו לכונן Google Drive שכלל תיקיות עבור 279 יוצרים בפלטפורמה; אחת התיקיות כללה תמונות וסרטונים שגודלם 10 ג'יגה בייט. כנראה החומרים הועלו לקראת סוף 2020, ורק לאחרונה הם שותפו בפורום של האקרים חובבים.
ההדלפה התרחשה מספר חודשים לאחר שבלה ת'ורן הודיעה כי הרוויחה מיליון דולר ביומה הראשון, בעקבות הצטרפותה הנהלת אונליפאנס השתיקה את תקרת התשלומים והגבילה עד 50 דולר עבור צפייה בפוסטים חסומים במקום 200 דולר ועד 100 דולר עבור טיפים.
מטעם הרשת החברתית אונליפאנס הדגישו שהגנה על יוצרי התוכן שלהם נמצאת בעדיפות עליונה ושלצורך כך הוקם צוות הנלחם בהורדה והפצה פיראטית של חומרים. בנוסף התגאו ברשת שהצליחו להוריד יותר מ-75% מאתרי אחסון התמונות והטורנטים ששיתפו חומרים שנגנבו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה