ויראלי

מסר סמוי בהר הרצל? אורי משגב ואלדד יניב תוקפים את נתניהו

הדגלנים של צה"ל מתכוננים במרץ לטקס יום העצמאות בהר הרצל, אבל מתיעוד של החזרות, דבר אחד הצליח להוציא כמה אנשי תקשורת מהכלים: המחזת המזרקים לחיסוני הקורונה. ראש הממשלה על המוקד: "את הטקס ביד ושם כבר חיללת"
כפיר אדר |  2
נתניהו והטקס (צילום צילום מסך אבי ברק)
מדינת ישראל תרכין את ראשה הערב (שלישי) לזכר יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. המחלוקות על חגיגות יום העצמאות בסיום אירועי יום הזיכרון הוא ויכוח שנמשך שנים רבות אך הסוגייה לא מונעת את ההכנות לטקס הדלקת המשואות בהר הרצל.
הצלם אבי ברק צייץ בדף הטוויטר שלו כמה קטעים מהחזרות לטקס שייערך ביום רביעי בערב יום העצמאות, אך בתיעוד ניתן לראות את הדגלנים ברחבה ממחיזים הזרקה של חיסון נגד קורונה. סביר? פוליטי?
על כך ברק ציין ואמר: "אתם בוודאי שואלים את עצמכם כמה מטומטם הולך להיות טקס המשואות השנה? הנה ישראל שלנו לא מאכזבת והדגלנים האומללים ממחיזים הזרקה של חיסון. מה שנראה יותר כמו המחזה של סרט פורנה סוג ד'".
העיתונאי אורי משגב, מיוזמי מחאת "הדגלים השחורים" ובעל טורים ב-הארץ כתב בחשבון הטוויטר שלו באיפוק: משתדל לשלוט במילותי ובהשוואות למשטרים אחרים וזמנים אחרים. לפיכך אסתפק בהערה שמדובר בשימוש מבזה ופוליטי בחיילי צה"ל. פקודה בלתי חוקית".
 
פעיל המחאה ואיש התקשורת אלדד יניב תוקף את רה"מ בעקבות הצורה שיצרו הדגלנים: "יש שני טקסים קדושים מבחינתי שערבובם בפוליטיקה זו זוועת אלוהים. את הטקס ביד ושם כבר חיללת"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה היה מצחיק, להביא ביטוי לתקופה.
    אלה 04/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבעיה שביבי הביא את החיסון , אם זה היה מישהו אחר לא היו כותבים שטויות.
    סגור
  • 1.
    ככה זה: ביבי מכור לסיקור חיובי ולפולחן אישיות כמו לסם
    משה אפטר 04/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    יותר גרוע מצפון קוריאה.
    סגור