ויראלי

הפוסט של מנהלת הליגות לכדורגל חולל סערה ברשת

הרשתות החברתיות של מנהלת הליגות לכדורגל לא מפסיקות לייצר עניין עם פוסטים משעשעים, נתונים ועדכונים מכל המגרשים בליגות הבכירות. אלא שתגובה אחת הצליחה לעורר סערה שלמה ברשת. האם מנהל הניו מדיה לא בדק אם הוא בחשבון הנכון?
מערכת ice | 
רמזי ספורי מהפועל באר שבע מול עלי מוחמד מבית"ר ירושלים (צילום חיים בן דוד, באדיבות אתר ישראל ספורט)
כמעט ולא קיים חובב כדורגל ישראלי שלא נוהג לעקוב אחרי הרשתות החברתיות של מנהלת הליגות לכדורגל. ברשתות השונות עולים פוסטים משעשעים, נתונים ועדכונים מכל המגרשים בליגות הבכירות של הכדורגל הישראלי. אתמול (רביעי) בשעות הערב דף הפייסבוק של המנהלת העלה סרטון בשיתוף פעולה עם מגה ספורט על שער השבוע של שגיב יחזקאל. 
הסרטון נשא את הכותרת "מועמד לשער השבוע: שגיב יחזקאל", ובפוסט עצמו נכתב: "עבל זוט נגיחא שקול ילד יחול לנגוך" (אבל זאת נגיחה שכל ילד יכול לנגוח; השגיאות במקור). אחד הגולשים ששמו בן ישראל בוכריס הגיב: "מישהו צריך לבדוק את הבחור שאחראי על הפוסטים פה... יושב עם בקבוק קיגלביץ' מלון וכותב שטויות". 
בוכריס לתגובה שקיבל ממנהלת הליגות לכדורגל: "קיגלביץ' מלון זה לחלשים, אצלנו רק וודקה אלסקה". התגובה התחילה לצבור לייקים, גולשים נוספים צחקו ואהבו את התגובה כשרשמו: "איזה גברים", "אני מת מצחוק" ועוד תגובות  אוהדות בסגנון. אלא שככל הנראה במחלקת הדיגיטל לא אהבו כל כך את התגובה והחליטו למחוק אותה. 
מאור לוי, כתב הספורט של ידיעות אחרונות ו-Ynet הספיק לצלם מסך ולתעד את מה שהתרחש בסטורי שלו באינסטגרם וכתב: "כבר חשבתי שראיתי הכל בחיים, אחלה מנהלת". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה