ויראלי

צפו: נועה קירל עונה לאופירה וברקו: האם אני ומרגי ביחד?

אחרי ששורה של דיווחים ושמועות הציפו את הרשת בטענה כי שני הזמרים הצעירים פירקו את המערכת הזוגית, הכוכבת התארחה בתכנית של קשת 12 וסיפרה על המצב הזוג של השניים ואיך היא צופה את ההמשך
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום אוהד רומנו)
הזמרת הצעירה שלאחרונה עלו לא מעט שמועות לגבי מערכת היחסים שלה עם בן הזוג, הזמר יונתן מרגי, התארחה אמש (שישי) באולפן של 'אופירה וברקו' בקשת 12 והסבירה את הסיטואציה בה השניים נמצאים.
קירל אמרה: "האם אנחנו ביחד? כן", ברקו שאל: "למה שהם לא יהיה ביחד", אופירה וקירל ענו יחד: "כי היו הרבה שמועות. מלא שמועות", אופירה שאלה: "זה בטח מאוד קשה, כל יציאה שלו, כל טיסה שלו את צריכה להרים פוסט שבניגוד לשמועות".
לשאלה הזו קירל השיבה: "אני לא כל כך עושה את זה, אני לא מאכילה את האנשים, אנחנו רגילים לזה ופשוט חיים ביחד. כל הזמן יהיו שמועות שאם לא נעלה שבוע תמונה, כשאני מתראיינת אני מסבירה כל הזמן שהכל בסדר. איך יהיה בארצות הברית? אי אפשר לדעת".
כזכור, לאחרונה קירל שברה את הרשת עם הפרסומת לצד יהודה לוי שמלווה בגרסה חדשה ללהיט של קירל, "אמבולנס", שזכה ליותר מ-12 מיליון צפיות ביוטיוב ב-9 החודשים מאז עלייתו לאתר. את השיר המקורי כתבו לירז רוסו, ירדן (ג'ורדי) פלג, יהונתן מרגי, רון ביטון, איתי שמעוני וקירל עצמה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אויש. (ל"ת)
    ענת 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חמודה
    נאוה בלוך 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לי היא לא נראית מענינת או מוכשרת במיוחד אבל הם נראים זוג מקסים ושיהיה להם רק טוב.
    סגור