תקשורת ומדיה

מה עושים יהודה לוי ונועה קירל יחד במכונית?

כוכב הנוער של שנות ה-90 מפיל ברשת את הכוכבת הגדולה של השנים האחרונות בפרסומת חדשה
מערכת ice |  2
נועה קירל ויהודה לוי בפרסומת לרשת 5G של פלאפון (צילום יח"צ)
אנחנו דור חמישי: יהודה לוי, שהיום דווחנו על הפרידה שלו מבת זוגו בשש השנים האחרונות, שלומית מלכה, יככב על המסך החל מהערב עם "בת זוג" חדשה: נועה קירל. הסיבה: קמפיין חדש תחת הכורתרת "מהירה הרבה יותר" לרשת הדור החמישי של פלאפון, שלוי הוא הפרזנטור שלה ב-4 השנים האחרונות.
בפרסומת, שנוצרה על ידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, בוימה על ידי רני כרמלי והופקה על ידי מולה, מגלה הכוכבת הצעירה שהטלפון שלה איטי - ולוי מגיע ב"ניידת דור 5" ולוקח אותה לנסיעה חווייתית בעולם של חוויות שמאפשרת הרשת הסלולרית החדשה.
לוי וקירל יעברו במהלך הפרסומת מהעולם האמתי לעולמות וירטואליים, ויהפכו לדמויות מצוירות של עצמם, שנוצרו על ידי אנימטורים מומחים כאשר שני הכוכבים היו מעורבים בעיצוב הגרסאות המצוירות שלהם.
הנסיעה מלווה בגרסה חדשה ללהיט של קירל, "אמבולנס", שזכה ליותר מ-12 מיליון צפיות ביוטיוב ב-9 החודשים מאז עלייתו לאתר. את השיר המקורי כתבו לירז רוסו, ירדן (ג'ורדי) פלג, יהונתן מרגי, רון ביטון, איתי שמעוני וקירל עצמה, ובגרסה החדשה שלו, שהופקה על ידי תומר בירן, שרה קירל "תזמינו לי דור 5".
לקראת עליית הקמפיין הערב בטלוויזיה, ברדיו וברשתות החברתיות, הודיעה פלאפון כי רשת הדור החמישי שלה, שנבנית על ידי ענקית התקשורת השוודית אריקסון והושקה באוגוסט 2020, מתקרבת לחצי מיליון משתמשים, שהם כמעט רבע מלקוחות הפוסט-פייד (כלומר לקוחות בעלי חשבון חודשי קבוע, בניגוד ללקוחות פרי-פייד, שמטעינים את הטלפון בתקציב ובזמן משתנים) שלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרסומת הזויה
    ריקי 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה הפרסומת הזו לקחת שיר שלה ושל מרגי ולהופיעהעם יהודה לוי וואו איזה התרגשות אפשר לחשוב מי הוא
    סגור
  • 1.
    תגובה
    אנונימי 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל זה שיר שלה עם מרגי למה אתם כותבים שזה רק שלה???
    סגור