ויראלי

יובל המבולבל יגזור קופון על הישרדות? זה הפריט שימכור

כוכב הריאליטי של רשת 13 ימנף את ההצלחה מהופעתו בעונה הנוכחית ויציע למכירה את דוגמאות החולצה שלבש על האי המלאה במשפטים מחזקים. המחיר? 100 שקלים ליחידה
כפיר אדר | 
יובל המבולבל (צילום מסך רשת 13, pexels)
אחרי שנחשף שכר העתק שלו בהישרדות VIP העונה ה-11 שמשודרת בימים אלה ברשת 13, נראה כי יובל שם הטוב, הידוע יותר בשם הבמה שלו ככוכב הילדים 'יובל המבולבל', כבר ממנף את ההצלחה והאהדה שהוא זוכה לה כבר מתחילת העונה.
באינסטגרם של ערן סויסה נחשף, כי שם טוב מציע למכירה חולצות הזהות לזו שלבש על האי במהלך המשחק. החולצה מעוטרת במשפטים מחזקים כמו: "אני גיבור על", "תן חיוך והמצב יהיה הפוך" וגם: "לא לשכוח לשמוח" לצד משפטים נוספים.
על פי הדיווח המדובר, מחירה של כל חולצה יעמוד על 100 שקל בסך הכל. החולצה תפסה את עינם של רבים כבר מהפרק הראשון ונראה היה שיובל המבולבל מצא דרך לייצר הכנסה נוספת דרך מרנצ'דייז דרך הפריט.
כזכור, שם טוב, לפי פרסומו של רן בוקר קיבל סכום מטורף של לא פחות מ-300 אלף שקלים, ומדובר בחוזה הליהוק היקר ביותר של העונה, כשהוא משאיר אחריו אבק לדודו אוואט, אוהד בוזגלו שהודח אתמול, ושאר רשימת ה"VIP'S". מדובר גם בחוזה גבוה ב-50 אלף מהחוזה היקר ביותר של העונה הקודמת, אותו השיגה דנה רון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה