ויראלי

הנערה הנעדרת אותרה – בזכות שימוש בסימן ידיים מטיקטוק

קטינה שנחטפה על ידי חשוד בפדופיליה נמצאה לאחר שנהג זיהה אותה מבצעת סימן מצוקה "סודי" כאשר חלף על פני המכונית של החוטף
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
נערה בת 16 שנחטפה על ידי גבר החשוד כפדופיל אותה לאחר יומיים, בזכות תושייתו של נהג שזיהה אותה מבצעת מחווה "סודית" למצוקה שנפוצה ברשתות החברתיות אינסטגרם וטיקטוק, בזמן שחלף על פני מכוניתו של החוטף, כך דיווחה התקשורת האמריקאית בסוף השבוע.
משרד השריף של מחוז לורל בקנטאקי מסר כי הנהג ראה את הקטינה בתוך מכונית טויוטה כסופה, והבחין כי היא מבצעת תנועה שהפכה בשנה האחרונה באמצעות קמפיין ברשתות החברתיות לאיתות מוכר למצוקה: החזקת היד עם הפנים כלפי חוץ כעין נפנוף, לאחר מכן הצמדת האגודל אל כף היד ואז קיפול יתר האצבעות למעין אגרוף רפוי כך שיכסו את האגודל. הסימן משמש בעיקר לאיתות בשיחות וידאו על כך שהאדם חווה אלימות במשפחה.
 
הנהג מיהר להתקשר למשטרה, שאיתרה את מכונית הטויוטה הכסופה, עצרה את הנהג וחילצה את הנערה. בחקירה התברר כי היא נחטפה מעיר מגוריה – אשוויל שבצפון קרוליינה – והחוטף הספיק לעבור איתה משם לטנסי, משם לקנטאקי, אוהיו וחזרה לקנטאקי. הנערה דווחה כנעדרת על ידי הוריה ביום שלישי בבוקר, ואותרה ביום חמישי בצהריים.
הנהג, ג'יימס הרברט בריק, בן 61 מצ'ירוקי שבצפון קרוליינה, נעצר כאמור, וברשותו נמצא טלפון ובו תיעוד מיני של קטינה אחרת. הוא מוחזק במאסר תחת אישומים של החזקת אדם נגד רצונו והחזקת חומר פדופילי, ונקבעה לו ערבות בסך 10,000 דולר במזומן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה