ויראלי

צפו: הריאיון המביך של רומן אברמוביץ' מלפני 17 שנה

בעמוד טיקטוק שמביא ריאיונות מתחרויות הפורמולה 1 ברחבי העולם לאורך השנים העלו סרטון של המיליארדר הישראלי-רוסי מבלה בקהל של הפורמולה. הריאיון הזה הצליח להביך אותו, האם בגלל זה הוא כבר לא מתראיין יותר מדי? | צפו בסרטון
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ' בריאיון המביך (צילום F1 ClASSICS TikTok צילום מסך)
הבעלים המיליארדר הישראלי-רוסי של צ'לסי, רומן אברמוביץ', נתן פעם ראיון מביך עד כאב כשהיה על רשת הפורמולה 1 ב-2004. האוליגרך ידוע בכך שהוא ממעט לדבר בפומבי ומעדיף להתרחק מעיני הציבור למרות שהוא הבעלים של אחד מהמועדונים הגדולים בעולם, לאחר שהעניק את הראיון הראשון שלו לפני 17 שנים.
בהזדמנות אחת, פרשן הפורמולה 1 מרטין ברונדל הצליח לגרום למיליארדר לדבר בשידור חי במצלמה בגראנד פרי של מונקו ב-2004. בסרטון שעלה מחדש ב-TikTok, ברונדל צועד בטירוף בין הצופים בתחרות ומחפש אנשים לדבר איתם בצורה הרגילה שלו.
לאחר שנדחה על ידי כמה מהעשירים והחזקים של מונטה קרלו, הקליפ חתך ברונדל ונפגש עם הבעלים של מועדון הפאר הלונדוני. ברונדל, אליו הצטרפו אברמוביץ' ומתורגמן, שאל: "האם מר אברמוביץ' מעוניין להיכנס לפורמולה 1?"
המתורגמן הגיב "אתה שואל אותי או אותו?" ברונדל השיב לו "לא. אני מבקש ממך לשאול אותו." אברמוביץ' נראה מובך מול המצלמה, ענה ברוסית: "[אני כאן] רק כדי לראות. רק כדי לראות מה קורה". ברונדל שאל אז: "ובכן, היינו מאוד רוצים שתהיה כאן. האם אתה נהנה מהפעם הראשונה שלך בתחרות במונטה קרלו?" נראה שאברמוביץ' לא הבין את השאלה לפני שהלך מבולבל עם המתורגמן שלו.
צפו בסרטון:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה