ויראלי

הטריק של הפקת הישרדות נחשף? "אין מביך כזה"

רן בוקר הבחין בתעלול העריכה בריאליטי של רשת 13 כאשר שתי שקיות של ביסלי התווספו בהדמיית מחשב למארז שקיבל השבט הזוכה במשימת הפרס: "מילא שזה תוכן שיווקי צועק, אבל להוסיף שקית ביסלי בעריכה ולחשוב שהצופים לא ישימו לב?"
מערכת ice |  3
הישרדות VIP עונה 4 (צילום יחצ 13)
לא היה כל כך פשוט לשים לב, אבל חדי ההבחנה הצליחו לקלוט תרגיל קטן של הפקת הישרדות VIP בפרק האחרון שנראה די מגוחך בצפייה שנייה בו. משימת הפרס שעמדה כולה בסימן החטיף ביסלי, קיבלה סיוע כאן מההפקה.
בעת שגיא זוארץ המנחה העניק את מארז הפרס לשבט שזכה במשימת הפרס שכולה סבבה סביב החטיף, כאשר השורדים מכוסי העיניים היו צריכים להתאים ביסלי בגדלים שונים ללוח על פי ההוראות של שני המתמודדים היחידים שנותרו ללא כיסוי עיניים וכיוונו אותו, ניתן היה לקלוט כי התווספו למארז שני ביסלי בהדמיית מחשב.
 
כתב התרבות של YNET רן בוקר כתב על כך: "וזאת גבירותיי ורבותיי, אחת הפרסומות המביכות שראיתי: מילא שזה תוכן שיווקי צועק, אבל להוסיף שקית ביסלי בעריכה ולחשוב שהצופים לא ישימו לב? וואו אין מביך כזה".
 
ברשתות החברתיות קלטו גם כן את התוספת המוזרה וכתבו: "מה ראיתי עכשיו?", "זה ענק", "רשת מציגה: הישרדות אאוטלט - עושים צחוק מהצופים בשיא העליבות!", "בבקשה אל תראו סדרה שמעליבה את האינטליגנציה שלכם", "זה מדהים. אם התוכנית הייתה להפוך למימ, רשת הצליחו. כל תוכנית אחרת סביב זה היא כישלון גמור".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ההפקה מזמן חושבת שהצופים מטומטמים לכן עושה מה שבראש שלה
    מיקה לוי 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם להראות עבירות של ג'קי שהם מצלומות ודורשות פסילה מהמשימה משודרות ואף אחד חוץ מהצופים לא אומר מילה אבל לא מתייחסים אליהם
    סגור
  • 2.
    קצור זמן מהדורת החדשות
    הרצל 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוף סוף מקצרים את מהדורת החדשות, כל היום טוחנים לנו את הראש עם חדשותך ומתחו את הזמן מחצי שעה שהיה לשעה וחצי היום. ולא רק זה , כל הזמן חוזרים על אותם דברים שמא פיספסנו איזה פסיק או נקודה . תנו קצת חומרים קומיים לתת לאנשים קצת לחייך ולצחוק , ולא כל הזמן אוי והווי , שוב הרוגים שוב פצועים , פעם הייתה סיסמת בחירות די בשלטון מפאי עכשיו צריך , די להעמיס משאית הראש עמוסה.
    סגור
  • 1.
    הישרדות סתם תכנית דפוקה!!
    ייייייישששששש 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הפעפ הראשונה היתה מעניינת מאז אנחנו עוברים ל12 סתום עלובים
    סגור