ויראלי

הרצוג חושף: זו הסיבה שמיכל לא עזרה במרוץ לנשיאות

נשיא המדינה יצחק הרצוג השתתף ביחד עם רעייתו מיכל במפגש עם השבאבניקים. במהלך המפגש התקיימו פאנלים שונים ונשיא המדינה חשף בנאום שלו: "בשיא המרוץ לנשיאות, אמרתי למיכל שאני צריך אותה". זו הסיבה שהיא ענתה בשלילה
מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
נשיא המדינה יצחק הרצוג השתתף אמש (ראשון) במפגש עם השבאבניקים יחד עם רעייתו מיכל הרצוג. במפגש נערכו מספר פאנלים על היצירה הישראלית ככלי לחיבור חברתי וקירוב לבבות והחברה הישראלית בדגש על שילובם של חרדים וחילונים בהנחיית העיתונאי יאיר שרקי. 
במהלך האירוע הנשיא הרצוג עלה לשאת דברים וחשף בווידוי משעשע כי מיכל רעייתו לא סייעה לו במרוץ לנשיאות. הסיבה הייתה משעשעת במיוחד. הרצוג גם הסביר בין היתר את הסיבה שבגללה הגיע לאותו אירוע. 
 
נשיא המדינה חשף: "הסיבה שאני כאן היא שמיכל שרופה על השבאבניקים. בשיא הקמפיין שלי לנשיאות, אמרתי 'מיכלי מאמי אני צריך אותך', וקיבלתי תשובה של 'לא אני רואה שבאבניקים', וגם הילדים רואים שבאבניקים אז הבנתי שזו סדרה רצינית".
האירוע כלל את כוכבי השבאבניקים של HOT. בנוכחות שר התקשורת יועז הנדל, מנכ״לית HOT טל גרנות גולדשטיין, משה אדרי מבכירי תעשיית הקולנוע בישראל, הדס מוזס בעלת הסוכנות ADD.  
צפו בווידוי המשעשע של הרצוג:
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה