ויראלי

נתניהו מאחורי הקלעים: זה הציוץ הוויראלי ביותר בטוויטר השנה

דירוג ציוצי הטוויטר של 2021: הפוליטיקאים כרגיל כבשו את צמרת הדירוג, אך במקום הראשון זוכה הקומיקאי הדתי נדב נווה ששבר את הרשת בסרטון שמציג איך נתניהו כביכול מתאמן על תנועות הידיים שלו
מערכת ice | 
נתניהו (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
הפוליטיקאים הם האנשים הפופולריים ביותר בטוויטר והם לקחו ברצינות את הזירה הזאת בכל מה שקשור לתדמית שלהם ולהודעות שהם רוצים להוציא לציבור. ליאור מלנבוים, מייסד חברת tweetboard, פרסם בעמוד שלו את חמשת הציוצים המובילים של שנת 2021:
מסתבר שהציוץ ששבר השנה את הרשת אמנם קשור לפוליטיקאי, אך צויץ בכלל על ידי הקומיקאי נדב נוה, חבר בהרכב הקומי "אנדרדוס". בסרטון שהעלה נוה הוא מחקה את תנועות הידיים של רוה"מ דאז נתניהו בזמן שהוא מסביר על מגבלות הקורונה והחיסונים, ומראה מהיכן נתניהו קיבל כביכול את ההשראה שלו לתנועות האופייניות. הסרטון נצפה יותר מ-800 אלף פעמים והציוץ עצמו קיבל כ-31 אלף לייקים והוא הציוץ הפופולרי בטוויטר השנה בישראל.
 
במקום השני הוא ציוץ מעורר מחלוקת של ח"כ איימן עודה מהרשימה המשותפת. עודה שיתף סרטון של נערים ישראלים רוקדים ברחבת הכותל ביום ירושלים וכתב ״מזעזע״. הציוץ גרף כ-15 מיליון צפיות וכמעט 30 אלף לייקים, ועורר זעם ומחאה ציבורית. רבים טוענים כי סרטון זה היווה את אחד הטריגרים הראשונים והמשמעותיים לפריצתם של המהומות במאי 21 ומעשי האלימות שעלו בחיי אדם, בפציעות ובנזק רב.
 
את המקומות השלישי והרביעי כובש רוה"מ לשעבר נתניהו בזכות עצמו: במקום השלישי הוא ציוץ של תמונה שלו רץ במסדרונות הכנסת, שבסמוך לה נראית תמונה שלו רץ בצעירותו בלי חולצה. הציוץ גרף כ43 אלף לייקים. אחריו ציוץ של נתניהו מיום השבעת הממשלה, בו הוא מודה לתומכיו עם תמונה מעוצבת: "אוהב אתכם, תודה!". הציוץ זכה ל-17 אלף לייקים שהוכיחו שתומכיו לא עוזבים אותו בשעת משבר.
סוגר את החמישייה הוא ציוץ של מי שניצח כמה ימים לפני והקים ממשלה, יאיר לפיד. ביום סיום המנדט שלו כאשר הצליח לרתום את נפתלי בנט ומנסור עבאס לממשלה יחד, צייץ לפיד 2 מילים: "עלה בידי", שזכו ליותר מ-15 אלף לייקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה