ויראלי

גרים בר"ג? כך פספסתם מיליוני שקלים בגן של הילד

ראש עיריית רמת גן עדכן כי באחד הגנים בעיר נתפס סכום של מיליוני שקלים שהוסתר בארגז חול, עד שעובד עירייה עירני הבחין בכך
מערכת ice | 
גן ילדים (צילום Michael Giladi/Flash90)
הפתעה ברמת גן, אבל כזו שאף אחד לא צפה. בגן ילדים בעיר, נמצאו מיליוני שקלים שהוסתרו בארגז חול, כאשר טרם נמסרו הפרטים המלאים לגבי היקף הסכום שנתפס ובאיזה גן נתפס השלל.
ראש העיר כרמל שאמה הכהן עדכן: "עובד אגף החינוך מצא מיליוני ש"ח שהוסתרו בחול באמצע תהליך ניקוי והחלפת החול בארגזי החול בגני הילדים. ברגע שהיועץ המשפטי יאשר לנו לפרסם את הפרטים לרבות הגן המדובר, הסכום המדוייק, סוג השטרות ועוד פרטים מוכמנים נשתף אתכם".
 
עוד כתב ראש העיר: "בכל מקרה עם כל הכבוד למיליונים שנמצאו האוצר האמיתי שלנו נמצא בארגזי החול תמיד מעל החול כמו שרואים את ארבעת היהלומים שבצילום. יישר כח לעובד הישר על העמידה בפיתוי והדיווח המיידי, לארגז המצולם אין קשר לאוצר שנמצא".
שאמה אגב היה בכותרות לאחרונה בנאום מעורר המחלוקת אמר: "הכי קל היה להתייאש ואפילו להיקטל בשואה, הכי קשה היה לשרוד את תלאותיה ואז עוד להקים מדינה ולהילחם עליה". רבים ראו במשפט רמיזה לביקורת ועלבון עבור שורדי השואה. "חבל שאתה ומשפחתך לא היו שם כדי לבחור בפתרון ה"קל"", הגיב אחד הגולשים, משתמשת אחרת ציינה: "כל מי שחווה את השואה הוא גיבור. מי שלא היה שם לא יכול לשפוט אותם. המילים כצאן לטבח צריכות להימחק מהלקסיקון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה