ויראלי

יום עצמאות עצוב לארה"ב: 6 הרוגים בפיגוע, יש נפגעים יהודים

6 הרוגים ולפחות 16 פצועים באירוע ירי המוני חגיגות יום העצמאות בהיילנד פארק, פרבר של שיקגו שבאילינוי. היורה טרם נתפס, והמשטרה מגדירה את האירוע כ"פעיל". משרד החוץ דיווח כי יש מידע על נפגעים יהודים
מערכת ice | 
המחבלים יוצאים מהמכונית, והורגים שוטר. היום בפריז (צילום גולשים) (צילום צילום גולשים)
6 הרוגים ולפחות 16 פצועים באירוע ירי המוני הערב (שעון ישראל) בחגיגות יום העצמאות בהיילנד פארק, פרבר של שיקגו שבאילינוי. תושב היילנד פארק סיפר לשיקגו סאן טיימס: "שמעתי בין 20 ל-25 יריות ברצף". היורה טרם נתפס, והמשטרה מגדירה את האירוע כ"פעיל". משרד החוץ מדווח כי יש מידע על נפגעים יהודים באירוע.
היריות נורו כעשר דקות לאחר שמצעד יום העצמאות בעיר יצא לדרך, בסביבות השעה 10:00 (שעון ארה"ב). מסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות נראה שבהלה גדולה נוצרה במקום ומשתתפים רבים בתהלוכה רצו לכל עבר. 
כתבת של השיקגו סאן-טיימס דיווחה שראתה שמיכות מכסות שלוש גופות מדממות, ועוד כחמישה אנשים נוספים פצועים. בהמשך אישרו הרשויות כי 5 בני אדם נהרגו מהיריות. שוטרים שנכחו במקום ביקשו מהציבור להתפזר ואמרו כי מדובר במקום שאיננו בטוח.
 
יונה לייבזון, שליחת חדשות 12 לארצות הברית מדווחת כי כחלק מהניסיון לאתר את החשוד שנמלט, דובר המשטרה המקומית בהיילנד פארק ביקש מכל מי שהיה בזירת הירי לשלוח למשטרה סרטוני וידאו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה