ויראלי

המלכה אליזבת ממש לא רוצה שתראו את התמונה הזו

תמונה שמחזיק צלם ה-BBC צפויה להרעיד את בית המלוכה הבריטי, ככל הנראה מדובר בתמונה של הנסיך אנדרו שהורשע מוקדם יותר השנה בקיום יחסי מין עם קטינה 
מערכת ice |  2
המלכה אליזבת (צילום ויקיפדיה/ Joel Rouse)
מארק הריסון, צלם רשת ה-BBC חשף בסוף השבוע כי ברשותו צילום של הנסיך אנדרו שעשוי לאיים על בית המלוכה הבריטי. הצלם הנחשב הודיע שהשיג צילום ייחודי של הנסיך השנוי במחלוקת, אך כרגע סירב לחשוף את תוכן התמונה.
 
בסוף שנת 2019 התראיין הנסיך אנדרו ל-BBC, ונשאל בנוגע לקשריו עם הפדופיל ועבריין המין ג'פרי אפשטיין, כאשר נחשף כי במהלך ספטמבר באותה שנה נוצא קשר בין הנסיך לאפשטיין. הריאיון עמו עורר הדים בממלכה ויצר תדמית שלילית לנסיך.
 
הריסון, שסירב לחשוף מה מופיע בתמונה שצילם אך הבהיר שהתמונה תביך את בית בית המלוכה. בכל אופן ככל הנראה מאוחר יותר השנה התמונה שברשות ה-BBC תפורסם במהלך סדרה שצפויה לצאת בעוד כמה חודשיים.
 
כזכור לאחר חשיפת קשריו לאפשטיין, פורסם כי קיים יחסי מין עם אחת הקורבנות שהייתה אז בת 17. מיד לאחר מכן השעה עצמו אנדרו מכל תפקידיו הציבוריים, ובמאי 2020 דווח כי יפרוש מהם באופן רשמי. ב-9 באוגוסט 2021 תבעה הנפגעת את הנסיך ויום לאחר מכן הודיע בית המלוכה הבריטי כי כל תאריו ותפקידי הכבוד של אנדרו נשללים.
בשל כך, הוא נאלץ להגן על עצמו כאזרח פרטי. ב-15 בפברואר 2022 נחתם הסדר בין אנדרו והנפגעת במסגרתו הסכימה לבטל את התביעה בתנאי שיעניק תרומה לקרן שהקימה עבור נפגעי תקיפה מינית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בריטניה
    יהודה ר. 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלאס עם בית המלוכה המעצבן. להפוך את בריטניה לרפובליקה.
    סגור
  • 1.
    סתירה
    אי שם 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אתם רושמים הורשע ואחכ רושמים הגיע להסדר טיעון
    סגור