ויראלי

ג'סטין ביבר חוזר להופיע? הקאמבק המרגש מתקרב

לאחר שנעדר לכמה חודשים בעקבות תסמונת נדירה ששיתקה את פניו ג'סטין ביבר הכריז על חזרה להופעות וכול הכוח, הקהל בטירוף
מערכת ice | 
ג'סטין ביבר (צילום פייסבוק/ ג'סטין ביבר)
ג'סטין ביבר חוזר. לאחר ששיתף את עוקביו באינסטגרם הדבר מחלת שיתוק הפנים שממנה הוא סובל הכוכב בן ה-28 הכריז כי יחדש את סיבוב ההופעות העולמי שלו "צדק". הקאמבק יחל בפסטיבל לוקה באיטליה ב-31 ביולי,. ביבר ישלים רצף של פסטיבלים אירופיים, לאחר מכן יופיעו בדרום אמריקה, דרום אפריקה, המזרח התיכון, אסיה, אוסטרליה וניו זילנד. לאחר מכן יחזור לסבב נוסף אירופה במהלך שנת -2023. להופעותיו בארה"ב שנדחו טרם נקבעו מועד חדש.
   
ביבר כאמור סבל מתסמונת רמזי האנט - הפרעה נוירולוגית נדירה שתסמיניה כוללים שיתוק של צד אחד של הפנים, כמו אצל ביבר, ופריחה כואבת. לעיתים החולים סובלים מפגיעה בשמיעה ואפילו חירשות, פגיעה בראייה  או פגיעה בדיבור.
 
 
כזכור בסרטון שהעלה באינסטגרם וצפו בו כבר יותר מ- 60 מיליון איש חשף ביבר את תסמונת רמזי האנט על חצי מפניו, לאחר שנגיף פגע בעצבים באוזן שלו. הוא אמר שהוא סובל ממקרה "די חמור". "זה הנגיף שתקף את העצב באוזן שלי, ובעצבי הפנים שלי וגרם לפנים שלי לשיתוק. "שיתף באומץ בסרטון. "כפי שאתם יכול לראות, העין הזו לא ממצמצת. אני לא יכול לחייך בצד הזה של הפנים שלי. הנחיר הזה לא יזוז, אז יש שיתוק מלא בצד הזה של הפנים שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה