ויראלי

דרמה בחדרה: הטבעת נתקעה על האצבע, מכבי האש הוזעקו

לירז מזרחי, תושבת העיר חדרה, הצטרכה להגיע למכבי האש כדי שינסרו את טבעת הנישואין שלה שהייתה על אצבעה במשך 21 שנה לאחר שהחל בה נמק
מערכת ice | 
טבעת נישואין וכבאית - אילוסטציה (צילום shutterstock, unsplash)
ביום שבת האחרון לירז מזרחי, לאחר שענדה את טבעת הנישואין במשך 3 ימים ברציפות, ניסתה להוריד אותה לפני אימון כושר, אך לא הצליחה בכך. מים וסבון לא עזרו והיא החליטה להשאיר אותה על האצבע והלכה לאימון.
 
מאוחר יותר היא ובעלה ניסו דרכים נוספות להוריד אותה ולאחר ניסיונות כושלים לעשות זאת באמצעות שמן קנולה, קרם ווזלין האצבע התנפחה והתאדמה והחלה להינמק. במסגרת ייעוץ אונליין הרופא הפנה אותה באופן דחוף לבית החולים. הניסיונות של הצוות במיון האורתופדי להוריד את טבעת הנישואין של לירז בדרכים שונות בעזרת מספר כלים כשלו גם הם והם נותרו אובדי עצות. הם הפנו אותם לבקש עזרה ממכבי האש שינסרו את הטבעת כדי לשחרר את אצבעה.
 
הנסיעה למכבי האש הייתה מלחיצה ומלווה בבכי של לירז ממה שעלול לקרות אם ניסור הטבעת יפגע באצבע. לוחם אש ניסר בעדינות את הטבעת ולירז נותרה ללא טבעת הנישואין שלה מזה 21 שנים, אבל עם אצבע בריאה. לוחמי האש הסבירו כי בבוקר אצבעות הידיים נפוחות ולא כדאי לנסות להוריד טבעות ולהתעסק בזה יותר מדי, אלא פשוט לחכות לנפיחות שתרד באופן טבעי במהלך היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה