ויראלי

זוכת האח הגדול נגד קים קרדשיאן: "תרבות הכלום, רק ישבן"

תקווה גדעון יצאה בפוסט ארוך במיוחד נגד התמונות החדשות של כוכבת הטראש האמריקאית: "ככל שהתחתון יותר קטנטן ככה כמות הלייקים יותר גדלה. מעטות הנשים שיש להן גוף כזה טבעי. שלא נדבר על קים שאני אהיה מופתעת אם האישונים שלה טבעיים"
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם)
תקווה גדעון, זוכת האח הגדול לשעבר, הסבירה היום (רביעי) באינסטגרם שלה כי השער עליו מככבת כוכבת הטראש האמריקאית קים קרדשיאן, "הביא לה עצבים" ובפוסט מנומק במיוחד היא הסבירה מדוע.
"נתחיל מזה שכמו שיש אופנה לבגדים (איך הייתי חולה על תקופת הנעל שפיץ האדומה) אז יש אופנה של ״גוף״. כן כן מה שקראתם!", כתבה גדעון: "ולא מדברת על מודל יופי. לנצח יגידו לבלונדינית רזה כחולת עיניים שהיא דומה ל״ברבי״. ברבי זאת ״בובה״, בובה זאת ״מחמאה״ ומי לא רוצה להיות בובה מוחמאת? פעם לפני 15-20 שנה, נשים עם חזה גדול היו מתפארות בו ונקראות ״פמלה אנדרסון״ מי שלא היה לה חזה שופע הייתה שמה פו שאפ, מי שהיה לה כסף הייתה מכניסה גם שתלים ומי שהייתה בלי זה או זה היו מכנים אותה ״שטוחה/ קרש וכו׳״.
 
עוד הוסיפה: "מנגד לבחורות עם ישבן גדול היו קוראים ״תחת מזוודה/ תחת של טריפוליטאית״ וכו׳ (לא ממקום מחמיא.) נשים עם חזה שופע היו מבליטות אותו במחשוף עמוק, בתמונות ובכלל (עד היום). ולא זוכר לי שהיו תמונות גב / ישבן כמו היום. השנים עברו והגיעו כוכבות חדשות. ריאנה, ביונסה, קרדי בי, ניקי מניאז, קים קרדשיאן ועוד רבות וטובות (פחות מהן, אבל טובות.) הנשים האלה שינו את כללי המשחק. ירכיים הפכו להיות משהו נשי וסקסי, פחות הגדלות חזה, נהפוכו, יותר נשים הוציאו את השתלים. ויותר הגדלות ישבן. בקיצור ישבן הפך להיות הלהיט החדש. קים קרדשיאן שיש לי רגשות מעורבים לגביה, מצד אחד היא נראת לי אלוהית ומצד שני מרגישה לי כמו מישהי שלוקחת את כולנו לתהום שיהיה קשה לצאת ממנו. (ובכלל,לנצח אני אהיה בצד של קניה, תמיד אמרתי😑✋) הפכה להיות אחת הנשים המשפיעות בעולם. וכל ״שיגעון״ שלה, הופך לטרנד".
 
עוד טענה: "בשנים האחרונות האינסטגרם התחיל להיות מפוצץ בתמונות ״גב״ בלי פנים. פשוט ישבן. ככל שהתחתון יותר קטנטן ככה כמות הלייקים יותר גדלה. מעטות הנשים שיש להן גוף כזה טבעי. שלא נדבר על קים שאני אהיה מופתעת אם האישונים שלה טבעיים. קים קרדשיאן ידועה בסגנון הזה ויש לה תמונות פרובוקטיביות אפילו יותר (אי אפשר לשכוח את השמפניה על התחת) אז למה דווקא השער הזה עיצבן אותי? כי זה עוד צעד לצלול פנימה לתרבות הכלום. ילדות, נערות, נשים בוגרות!!!! מחקות את התופעה הזאת. (נותנות לכם משימה, לספור כמה תמונות ישבן קופצות לכם בשבוע, לעומת תמונות פנים, תוכן, או סתם תמונה משפחתית.) זה לא שאני איזה ״אבבא- תקוה״ אבל אני באמת לא מבינה מה יפה בתמונה שנראת כאילו צילמו אותה דקה לפני שאת עושה מספר 2? ולאן זה עוד ידרדר".
לסיום הסבירה: "כל החיים אמרתי שכשתהיה לי ילדה אני אעשה לה קוקיות ונתלבש אותו הדבר. לאחרונה אני חושבת לאיזה עולם אני אביא ילדה, ואולי בשביל לחסוך לה ולי עדיף שיהיה לי ילד. זהו, פרקתי. אפשר להמשיך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה