ויראלי

צפו: זה הקטע מארץ נהדרת שמסעיר את בן גביר

ארץ נהדרת החלה אתמול בערב את עונתה ה-20 ולא חסכה מן הצופה את כלל הביקורת שאגרה לקראת סבב בחירות נוסף. מבין החיקויים שחזרו למסך של קשת 12 היה שחר חסון בתור בן גביר שעורר זעם רב בקרב חה"כ שמיהר להגיב ולצאת בהאשמות קיצוניות כלפי התוכנית 
מערכת ice |  5
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אתמול (רביעי) בערב עלתה בקשת 12 העונה החדשה וה-20 במספר של ארץ נהדרת. פרק הבכורה כלל כנוהג לא מעט ביקורת על ממשלת המעבר הנוכחית, לא מעט נאמברים מוזיקליים וכמובן חיקויים אהובים של חברי הממשלה, דוגמת בנימין נתניהו, מרב מיכאלי, אביגדור ליברמן וכמובן איתמר בן גביר.מבין הצופים בבכורה מסתבר היה אותו אחד בשם איתמר בן גביר, חה"כ מטעם מפלגת עוצמה יהודית, ותגובתו לקטע המוזיקלי שבו כיכב שחר חסון בתור בן גביר לא איחרה מלהגיע. לאחר סיומה של התוכנית הגיב בן גביר בשתי בלבד בעמוד הטוויטר שלו ורשם: "ארץ מתדרדרת!". 
מאוחר יותר בן גביר האשים את תכנית הסאטירה בהכפשה, בניסיון השפעה על הבחירות ואפילו באנטישמיות. איש התקשורת וחברו של בן גביר מיהר לגבות אותו וקרא לא לשתף את הקטעים מן התוכנית והאשים גם הוא את ארץ נהדרת באנטישמיות. 
 
בקטע שקומם את בן גביר שחר חסון מבצע קטע מוזיקלי שלא יבייש מחזמר בברודווי, אך התוכן כמובן כלל את הביקורת של כותבי הפרק על פעילותו, דוגמת תמיכה באישים שביצעו פשעים כנגד פלסטינים. יתרה מכך נתניהו גולם בקטע בתור דמות "שפוטה" לבן גביר, בעוד שזה האחרון כביכול עוזר לו להגיע לראשות הממשלה.
טרם התקבלה תגובה ממפיקי התכנית באשר להאשמות הקיצוניות באנטישמיות של בן גביר וריקלין, אך על פי עדויות העבר לא ניכר כי הדבר ישפיע על התוכנית לשנות את עמדתה או כתיבתה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זבל של תוכנית (ל"ת)
    אלי 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    הם לא נלחמים ביבי.כי הם מבינים מי המתמודד
    Mtlk 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם לא מתעמתים נגד ביבי.כי הם מבינים.באמת מי עומד מולם בבחירות האלה.וזה לפיד וגנץ מול עוצמה יהודית.ולא נגד הליכוד.שלא יכול לקחת מהם מנדטים בגלל האיבה המאוד גדולה שהוא יוצר בקרב מצבעי המרכז שמואל
    סגור
  • 3.
    התוכנית לגמרי פוליטית ולגמרי אנטישמית. ין גבולות לשנאה (ל"ת)
    בושה 09/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 2.
    לא אהב לראות את עצמו במראה. לא בעיה של אף אחד חוץ
    דני 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ממנו. אם הוא כל כך הזדעזע, שיעשה בדק בית
    סגור
  • 1.
    אנטשמים גזעני
    דון שוורץ 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בע״ה שבראש השנה כל המעורבים בארץ נהדרת הגזענים והאנטישמים יתאחד עם הרב אורי זוהר!
    סגור