ויראלי

מעיין אדם מרגשת: כך חשפה את הסוד הגדול בחייה

אשת התקשורת הדהימה את הצופות בהרצאתה בהיכל התרבות תל אביב וסיפרה להן על הבמה את הבשורה המרגשת
מערכת ice |  2
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
ההרצאה של מעיין אדם בהיכל התרבות בתל אביב הערב (חמישי) שהייתה לסולד-אאוט בתוך שעה, הייתה אמורה להיות מרתקת עבור אותן נשים שרכשו כרטיס לאירוע, אבל הן בטח לא ציפו לקבל הפתעה כזו מאשת התקשורת ששיתפה אותן בסוד אולי החשוב ביותר בחייה.
על הבמה, סיפרה אדם ליושבות בקהל, כי היא בהיריון ראשון. אדם כזכור עסקה במהלך השנים האחרונות בנושא שימור הפוריות ותמיד הקפידה להתחמק משאלות לגבי היריון שלה או דברים בסגנון, עד עכשיו.
 
נושא הפוריות הפך למרכזי בחייה של אשת התקשורת מאז שהיא ובן זוגה לשעבר, אסיף אלקיים נפרדו על רקע של הבאת ילדים לעולם. לאחרונה, גם לא מעט פעמים שעוקבות שאלו אותה למה היא לא מביאה ילד עם יובל צלנר, בן הזוג, וכל פעם היא הגיבה בקוצר רוח.
אדם הקפידה לבקש מאותן שואלות: "צאו לי מהרחם", או "אם היה לי שקל על כל פעם ששאלו אותי את זה". רק לפני כשנה אדם וצלנר עברו לגור יחד ועכשיו לשניים יש סיבה אמיתית לחגוג את שנת תשפ"ג - הרצאה מרגשת סולד אאוט וגם לידה ראשונה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לחשוף פרטים כאלו זה עניין אישי כמו לחשוףי ימי מחזור
    מיכה 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין למה צריך לחשוף הריון או פוריות או טיפולי פוריות כמו שלא מפרסנים את ימי המחזור החודשי לא צריך לחשוף מי שיראה יראה ומי שלא אז לא. זה תהליך טבעי של הגוף ולא נושא לשיח ציבורי וביקורת ציבורית. את מי זה צריך לעניין שמשהי פוריה יותר או פחות?
    סגור
  • 1.
    מזל טוב ובשעה טובה מעיין. איזו בשורה משמלת (ל"ת)
    אאא 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור