ויראלי

אייל גולן עושה את נועה קירל: "ער וכולם ישנים"

במהלך ההקלטות של האלבום החדש של הזמר הוותיק, הוא אומר לקלידן: "בוא נעשה משהו של פעם-פעם", והפתיע בעיבוד ים תיכוני ללהיט של הזמרת הצעירה
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום אלוני מור)
אלבומו האחרון של אייל גולן, ״קצת שמח קצת עצוב״, הצליח מאוד וכעת הוא עובד באולפני ההקלטות על אלבומו החדש. אלא, שתוך כדי ההקלטות הוא החליט להפתיע עם ביצוע שאף אחד לא היה מוכן אליו וספק אם מישהו חשב עליו.
בסרטון ששחרר היום ברשתות החברתיות, גולן ביקש מהקלידן שלו: "בוא נעשה משהו של פעם-פעם", מיד הקלידן החל לנגן מנגינה מזרחית שהתברר כעיבוד ים תיכוני לשיר "פנתרה" של נועה קירל שהיה להיט ענק בחודשים האחרונים.
 
בחודש האחרון שחרר גולן סינגל וקליפ חדש לשיר מהאלבום "בשעות השקטות" שהוקדש לחגיגות יום הולדת שנה לבנו הקטן, רון גולן. הזמר כתב: "רון שלי, לפני שנה בדיוק הגעת לעולם והראת לי כמה הלב שלי יכול להתרחב, כמה כל ילד הוא עולם ומלואו... תודה ילד שלי".
 
עוד הוסיף: "תודה שהבאת איתך המון אור לחיי, שכל חיוך קטן שלך ממיס לי את הלב, תודה על השמחה והאושר שאתה מאיר בי בכל רגע שאתה איתי. תודה שאתה שלי. שבורא עולם ישמור לי עליך בדיוק כמו שאתה, לכל השאר אני מבטיח לדאוג לך לנצח. 'בשעות השקטות' זו המתנה הקטנה שלי אליך. על כל השעות הכי יפות בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה