ויראלי

למה ענקית האופנה דיור תובעת את כוכבת הפורנו הזאת?

בית האופנה כריסטיאן דיור הגיש ערעור לבית המשפט, במסגרתו הוא מבקש לבטל את סימן ההיכר שקיבלה כוכבת פורנו בשם ג'יג'י דיור, בטענה שהדבר יוצר בלבול בין השניים ומזיק למותג היוקרה
מערכת ice | 
גיגי דיור (צילום אינסטגרם)
אם היינו שואלים אתכם מה הקשר בין בית האופנה של כריסטיאן דיור קוטור לבין פורנו כנראה הייתם משיבים שישנו קשר אפסי בין השניים. מתברר כי הדבר לא ממש מדויק וזאת לאור התביעה החדשה של בית האופנה היוקרתי נגד כוכבת פורנו בוגרת שקיבלה הכרה בשמה "ג'יג'י דיור" בתור סימן מסחרי בשנת 2020.
ג'יג'י דיור היא כוכבת פורנו בשנות ה-40 לחייה, אם לארבעה ילדים קטנים והיא נמצאת בתחום רק כשנתיים. כבר בתחילת הפעילות שלה בסרטי פורנו וברשתות חברתיות, כמו אונליפאנס, היא פנתה לבית המשפט על מנת לקבל אישור כל ששמה הוא סימן מסחרי והוא כאמור אושר. כעת לטענתה אם הדבר יישלל ממנה בגלל טענותיו של בית האופנה היא תצטרך להתחיל הכול מהתחלה.
 
מטעם בית האופנה נאמר בערעור על ההחלטה למסחר את שמה כי שמה הנבחר גורם לבלבול בקרב רבים ובכך מוריד את ערכו של המותג שלהם . כעת השחקנית צריכה להגיש את תגובתה לבית המשפט עד אמצע החודש ואם לא תעשה זאת - סימן ההיכר שלה יישלל. 
בהתאם לכך היא יצאה נגד בית האופנה ברשתות החברתיות ואמרה כי זה מגוחך שמקשרים אותה לבית אופנה כשהיא עוסקת בתחום בו היא כלל לא לובשת בגדים ואף ביקשה מהעוקבים שלה לשתף את הפוסט על מנת שתוכל לקבל תמיכה ברשת נגד מותג כה עצום, ששווה מיליארדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה