ויראלי

גיא הוכמן בורח מקטאר? "ישראלי ציוני ומסוכן מצבא הכיבוש"

אחרי שהצליח לבלבל את האוהדים במונדיאל, הקומיקאי הישראלי נמצא כעת בלב הסערה כאשר הסרטונים שלו הביאו עליו סיקור שלילי ביותר בעולם הערבי
מערכת ice |  1
גיא הוכמן בקטאר (צילום פייסבוק גיא הוכמן)
גיא הוכמן נאלץ לעזוב הכל ולעזוב את המונדיאל בקטאר? משפיען הרשת גיא הוכמן שמצלם שורה של סרטונים עם אוהדים מכלל המדינות, הספיק להסתבך כבר בימים הראשונים שלו במדינה שמארחת את הגביע העולמי וכעת הוא בלב הסערה.
עם האמירות העוקצניות לאוהדים איראניים וממדינות ערביות והזכרת שמה של ישראל, הקהל הערבי נחשף מהר מאוד לסרטונים שהפכו לוויראלים אפילו בעולם ועל כן הוכמן מיד זכה למבול של תגובות נאצה ואיומים מצד אנטי-ישראליים שאפילו קוראים לפגוע בו, מה שהביא לבריחה שלו חזרה לישראל.
העיתונאית המוסלמית סמאר דאהמאש-ג׳ארה, כתבת פלסטינית-אמריקאית המשפיעה בעולם הערבי ולשעבר עורכת ב-CNN כתבה בחשבון הטוויטר שלה שם יותר מ-170,000 כי צריך "לחשוף את הפושעים" והיא מציגה את גיא הוכמן כמי שבעברו היה חייל "הכיבוש הישראלי" שהרג אלפי פלסטינים וטענה שמדובר בישראלי ציוני ומסוכן".
הקומיקאי אמור היה להשאר לפחות עד סוף השבוע הקרוב בקטאר, אך בשל המקרים האחרונים הוא נאלץ להזמין טיסת בזק בחזרה לישראל כבר הערב. הוכמן לא נשמע מפוחד: "אנחנו שומרים פה על הכללים ומכבדים. בגדול, בטוח פה. אנחנו במדינה שמותר לנו להיות בה. עושים הכול בגבולות ההומור". 
 
עוד הוסיף: "באתי לדבר עם מישהו מאחת ממדינות צפון אפריקה והתחיל לסדר לי את הכאפיה. הוא שאל מאיפה אני, אמרתי לו שמישראל ואמר 'טוב מאוד'. זה היה מרגש. עם האיראנים הצלחתי לפתח דיאלוג. כשאתה בא בהומור ומדבר הם מרגישים קצת יותר פתוחים. זו הדרך להיקשר, אולי זה יישמע קלישאתי, אבל זה מוציא דברים יותר אמיתיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "זכה למבול של תגובות נאצה ואיומים מצד אנטי-ישראליים"
    אא 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלכך כואב למערכת ICE לכתוב אנטישמים? כולם שם מלומדים מגיל קטן שיהודים הם אנשי השטן, לפחות תיהיו אמינים בכתבות שלכם.
    סגור